חדשות אודות
סירשה רונאן

Saoirse Ronan

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"תראו אותם רצים" - ביקורת: תעלומת רצח בינונית וקלילה לאסקפיזם (06.10.22)
"תראו אותם רצים" מגלגל בדיחה מתיישנת-מהר של סרט שצוחק על הסגנון של עצמו והתעלומה שבו לא ממש תופסת. אז אנחנו נשארים עם דמויות קריקטוריות שמעבירות את הזמן בסרט נחמד וקליל. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אמוניט" - טריילר: קייט ווינסלט וסירשה רונאן מתאהבות על רקע אתרי ארכיאולוגיה (28.08.20)
צפו בטריילר לסרט הדרמה-רומנטיקה-תקופתי "אמוניט" עם קייט ווינסלט וסירשה רונאן, שהיה אמור לקנות לעצמו תהילה בזכות ההשתתפות בפסטיבל קאן, אבל הפסטיבל התבטל והחשיפה של הסרט לקהל נדחתה לפסטיבלים טורונטו וטלורייד.
"נשים קטנות" - ביקורת: הפקה מושקעת עם משחק מצוין (27.01.20)
"נשים קטנות" (2019) משלב בתוכו ערכים של אחווה, נתינה, פטריוטיות, רגישות לשונה ואיך אפשר בלי, אהבה. העיבוד החדש לא מביא איתו בשורה חדשה, מלבד הדגשה של הזווית הפמיניסטית על כל גווניה, אבל זו הפקה מושקעת עם משחק מצוין. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"נשים קטנות" - טריילר מתורגם: הקלאסיקה הספרותית תחת ידיה של גרטה גרוויג (16.08.19)
הקלאסיקה הספרותית האייקונית מ-1868 של לואיזה מיי אלקוט, "נשים קטנות", מגיעה למסך הגדול בעיבוד חדש מאת השחקנית-במאית גרטה גרוויג מ"ליידי בירד".
"מרי מלכת הסקוטים" - ביקורת (17.01.19)
"מרי מלכת הסקוטים" הוא סרט דרמה תקופתי על מאבק מלוכני בין שתי מלכות - מלכת אנגליה ומלכת סקוטלנד - שלרגעים מזכיר יותר שחזור היסטורי משמים מאשר סרט עלילתי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
2012-13: היכונו למבול סרטי מדע בדיוני (21.04.12)
מבלי שנשים לב, אולי בזכות ההצלחה הענקית של "אווטאר", סרטי המדע הבדיוני חזרו לאופנה, והשנתיים הקרובות רצופות בסרטים עתירי תקציב מהז'אנר. יונתן דורון סוקר עבורכם למה כדאי לצפות.
"המארחת" - טריילר לסרטו של אנדרו ניקול לפי סופרת "דמדומים" (23.03.12)
סרט המדע הבדיוני "המארחת" של אנדרו ניקול מבוסס על ספרה של כותבת "דמדומים", סטפני מאייר, ומככבות בו סירשה רונאן ודיאן קרוגר. טריילר ראשון.
מקבץ המלצות סינמטקים 11.08-17.08.11 (11.08.11)
השבוע בהמלצות הסינמטקים שלנו, סרטו של רומן פולנסקי "הפסנתרן" שזכה בשלושה פרסי אוסקר, "האנה" שירד לא מזמן מהמסכים, וסרט הפולחן "הנסיכה הקסומה".
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
שוברי קופות 11.04.11: "הופ ארנב" ממשיך לצעוד בראש (11.04.11)
על רקע הצלחתו של "הופ ארנב" לשמור על מקומו בפסגה, ניצבים ארבעה סרטים שפתחו בהפצה רחבה בארה"ב, ולא הצליחו לגרוף סכומים מרשימים מדי.
קדימון חדש ל"העצמות המקסימות" של פיטר ג'קסון (05.08.09)
סירשה רונאן מככבת לצידם של מארק וולברג, רייצ'ל ווייז וסוזן סרנדון בסרטו של פיטר ג'קסון על פי ספרה של אליס סיבולד.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2