שוברי קופות 06.04.09: "מהיר ועצבני 4" נוסע לפסגה

כולם ידעו ש"מהיר ועצבני 4" יהיה שובר הקופות הגדול של סוף השבוע האחרון בארה"ב, וההימור האמיתי היה על הסכום שיגרוף. תוצאות הרווחים הסופיות יהיו אמנם רק מחר, אבל נראה ש"מהיר" התעלה על הציפיות הכי אופטימיות, והכניס לאולפני יוניברסל כ-72 מיליון דולרים בסופ"ש הפתיחה שלו. בכך, הפך הסרט גם לשובר הקופות הגדול ביותר של 2009 נכון לעכשיו (חכו לקיץ), בנוטלו את התואר מ"מפלצות נגד חייזרים" שרק זה עתה הרוויח אותו.

אבל אל תדאגו יותר מדי ל"מפלצות נגד חייזרים", הסרט הוסיף בסוף השבוע האחרון כ-33.5 מיליון דולרים על פי הערכות, שהצטברו ל-105.7 מיליון דולרים רק בשבוע השני שלו באקרנים. סרט הילדים נפל באחוז ההפרש הממוצע מהשבוע הראשון לשבוע השני (כ-40%), ולא סביר שחוזקו של "מהיר" בא על חשבונו. יתרה מזאת, ככל הנראה "מהיר ועצבני 4" הוציא מביתו את הקהל ההיספאני והקהל הצעיר, שמאז תומו של קיץ 08' לא התלהבו מדי מהקולנוע.

גם בישראל, ל"מהיר ועצבני 4" הולך טוב מאד: בבכורה שהיתה לו בסוף השבוע האחרון גם אצלנו, מעל 55 אלף צופים פקדו את בתי הקולנוע וצפו בסרט. כמו בארה"ב, גם בארץ זוהי הפתיחה הטובה ביותר לחודש אפריל, ולטענת גלובוס גרופ, גם הפתיחה הטובה ביותר לשנים 2008-9 בכלל.

בהפרש ניכר, משתרכים להם "רדיפה בקונטיקט" (ש.ל.ר, The Haunting in Connecticut) עם 9.5 מיליון דולרים במקום השלישי בטבלת שוברי הקופות לסוף השבוע האחרון; אחריו "לדעת" (ש.ל.ר, Knowing) עם ניקולס קייג', שסוף סוף השיב לו קצת כבוד בקופות (סכום מצטבר של 58 מיליון דולרים); וחותם החמישיה הפותחת – היא הקומדיה "אני אוהב אותך, אחי".

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

סוני הכריזו על "גברים בשחור 3" בפסטיבל ShoWest כלהיט קיץ 2011.

אלון

רובוטריקים 2 בטח יהיה סחרור לקופות…

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?