"אחד בלב" – טיזר פוסטר: הבמאית של "אפס ביחסי אנוש" טליה לביא חוזרת

"אחד בלב".

"אחד בלב".

הסרט "אחד בלב" (לשעבר "נפש פתלתלה") של טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש") התחדש בטיזר-פוסטר שפורסם היום בפייסבוק הרשמי של חברת ההפקות 'ספירו'. בסרט מככבים רן דנקר ואביגיל הררי ("מתים לרגע") בתור חתן וכלה שהרגע התחתנו ועומדים לחגוג את ליל הכלולות שלהם בסוויטה מפוארת בבית מלון. אלא שבפועל, במקום לחגוג או לנוח הם מתחילים לריב, והלילה המתוק והרומנטי שלהם הופך למסע סהרורי ברחבי העיר שמפגיש את בני הזוג עם אהבות קודמות, לבטים מודחקים וחיי הרווקות שהותירו מאחוריהם. עוד מופיעים בסרט אורלי זילברשץאלישע בנאי ומאיר סוויסה.

הפרויקט זכה להשקעה של קרן הקולנוע הישראלי ולמענק הפיתוח של 2010 (!!!) מקרן ירושלים לקולנוע. כעת, עשר שנים אחרי (קשה לעשות פה קולנוע!), מבטיח הפוסטר שהסרט יגיע ביוני 2020 לבתי הקולנוע. "אפס ביחסי אנוש" היה אחד הסרטים הישראלים המצליחים ביותר בקופות הקולנוע, ויהיה מענין לראות האם לביא קנתה לעצמה עדת מעריצים משלה או שבעצם קומדיה צה"לית היא מתכון בטוח למשוך מאות אלפי צופים (ע"ע "הלהקה האחרונה בלבנון").

הפוסטר (לחצו להגדלה):

"אחד בלב".

"אחד בלב".

[…] על "אחד בלב": הוא היה מיועד לבתי הקולנוע בארץ ביוני 2020, אבל כמובן שסגירתם מנעה את הפצתו; והיה אמור להיות מוקרן […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?