שוברי צפיות בנטפליקס 2019-ד': "המכשף" עם עונת הביכורים הנצפית ביותר לפי המדידה החדשה

"המכשף". הנרי קאוויל.

"המכשף". הנרי קאוויל.

נטפליקס פרסמה את נתוני הצפיה (יותר כמו ביקוש ראשוני) שלה לרבעון האחרון של 2019, על פי שיטת המדידה החדשה שכבר באה לידי ביטוי בנתונים הכלליים יותר שפרסמה בדצמבר האחרון. השיטה מונה צפיה בתוכן אם הוקדשו לפחות 2 דקות לצפיה – לא משנה מה אורך התוכן המלא (סרט ארוך, סרט קצר, פרק בסדרה וכו') – מה שדומה לשיטה שבה יוטיוב מונים צפיות, לטענת נטפליקס. על פי השיטה החדשה, סדרת הפנטסיה "המכשף" זכתה בתואר עונת הביכורים הנצפית ביותר בנטפליקס עם 76 מיליון צפיות בתוך ארבעת השבועות הראשונים (28 ימים, החל מעלייתו לשירות ב-20 בדצמבר).

נטפליקס טוענת כי השיטה החדשה מגדילה את כמות הצפיות ב-35 אחוזים בממוצע, אז אם ננסה להשוות בין עונת הביכורים של "המכשף" לבין העונה השלישית של "דברים מוזרים" אשר זכתה לפי השיטה הישנה ל-64 מיליון צפיות – נצטרך להגדיל את הכמות ב-35%, כלומר בערך 86.4 מיליון צפיות לעונה השלישית של "דברים מוזרים". ההפרש מזה של "המכשף" לא עצום ומרשים יחסית לסדרה חדשה שמסתמכת רק על פרסום ושיווק כדי להגיע לקהלים שלה, בעוד ל"דברים מוזרים" יש עדת מעריצים קבועה שמלווה אותה. מאידך, כדאי לזכור כי המדידה מסתפקת בשתי דקות בלבד מתוך סדרה שלימה.

עוד שוברי צפיות חדשים ומעניינים בנטפליקס: סרט הפעולה "מחתרת השישה" של מייקל ביי משך 83 מיליון צפיות של לפחות 2 דקות בתוך ארבעה שבועות; סרט האנימציה "קלאוס" של סרג'יו פבלוס משך 40 מיליון צפיות; סרט הטבע "העולם שלנו" משך 45 מיליון צפיות; והעונה השלישית של "הכתר" משכה 21 מיליון צפיות של לפחות 2 דקות.

"מחתרת השישה". ריאן ריינולדס.

"מחתרת השישה". ריאן ריינולדס.

נטפליקס פרסמה גם הערכה לכמות הצפיות בתוכן חדש שטרם הספיק לרוץ ארבעה שבועות: העונה השניה של "את" צפויה למשוך 54 מיליון צפיות.

שיוכים: שוברי קופות

[…] (85 מיליון צפיות) הצליח לגבור על "מחתרת השישה" שעלה בסוף 2019 ומשך בזמנו 83 מיליון צפיות. נטפליקס נמנעת מלהכתיר אותו בתור הסרט הנצפה ביותר […]

[…] המלכה" הציבו אותה רק מתחת לסדרות "המכשף" (76 מ"צ), העונה הרביעית של "בית הנייר" (65 מ"צ) והדוקו-פשע […]

[…] הכי נצפית בהיסטוריה של נטפליקס, מתחת ל"המכשף" (76 מ"צ), אבל מעל העונה הרביעית של "בית הנייר" (65 מ"צ), […]

[…] הסטרימינג. בכך, עקפה "ברידג'רטון" את "המכשף" (76 מ"צ) והפכה לסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס בטווח החודש […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?