"גמביט המלכה" שברה שיא צפיות למיני-סדרה בנטפליקס

"גמביט המלכה". אניה טיילור-ג'וי.

"גמביט המלכה". אניה טיילור-ג'וי.

"גמביט המלכה" הפכה למיני-סדרה המתוסרטת הנצפית ביותר של נטפליקס, עם 62 מיליון צפיות בתוך 28 ימים, כך על פי הודעה של נטפליקס. עוד הוסיפה ענקית הסטרימינג כי בישראל ובעוד 62 ארצות נוספות, הגיעה המיני-סדרה למקום הראשון ברשימת התכנים הנצפים ביותר אצלה (וב-92 ארצות היתה מדורגת בעשיריה העליונה).

"גמביט המלכה" שיצרו סקוט פרנק ואלן סקוט, מביאה את סיפורה הבדיוני של בת' הרמון (אניה טיילור-ג'וי), שחקנית שחמט מחוננת בעולם גברי, עם התמכרות לאלכוהול ולסמים ועל רקע המלחמה הקרה בין ארה"ב לבריה"מ.

אזכיר כי צפיה מחושבת לפי שיטת מדידה שמסתפקת ב-2 דקות לפחות מתוך כל התוכן (2 דקות מתוך עונה שלימה, סרט באורך מלא וכן הלאה) למשק בית בטווח של 28 ימים מהזמינות לצפיה. 62 מיליון הצפיות של "גמביט המלכה" הציבו אותה רק מתחת לסדרות "המכשף" (76 מ"צ), העונה הרביעית של "בית הנייר" (65 מ"צ) והדוקו-פשע "חיות רעות – טייגר קינג" (64 מ"צ, שהיא המיני-סדרה הנצפית ביותר באופן כללי); ומעל סדרות כמו העונה השניה של "את" (54 מיליון צפיות) ולהיט הריאליטי "חם, לוהט, רותח!" (51 מ"צ).

[…] לסדרה הרביעית הכי נצפית בנטפליקס, במקומה של "גמביט המלכה" שהתברגה למקום הזה רק לאחרונה (אך תישאר עם התואר 'המיני סדרה המתוסרטת הנצפית ביותר'), […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?