נטפליקס תשקיע סכום עתק במותחן ריגול עם ריאן גוסלינג וכריס אוואנס, "האיש האפור"

"בלייד ראנר 2049". ריאן גוסלינג.

"בלייד ראנר 2049". ריאן גוסלינג.

יום אחרי שפרסמה את עשרת הסרטים הנצפים ביותר שלה עד כה וגם את התכנים הכי נצפים ספציפית ברבעון השני של 2020, נטפליקס מכריזה כי נתנה אור ירוק למותחן הריגול "האיש האפור" (ש.ל.ר, The Gray Man) בכיכובם של ריאן גוסלינג וכריס אוואנס ובבימוים של האחים ג'ו ואנתוני רוסו. יהיה זה הפרויקט הראשון שצמד האחים יביים אחרי ההצלחה שוברת השיאים של "הנוקמים: סוף המשחק" מלפני שנתיים; אבל הם כבר שיתפו פעולה עם נטפליקס והפיקו להם את סרט הפעולה "טיילר רייק: חילוץ", שהפך לסרט הנצפה ביותר בשירות הסטרימינג.

את התסריט כתב ג'ו רוסו ושיפצו כריסטופר מרכוס וסטיבן מק'פילי, שעשו זאת גם עבור סרטי "הנוקמים" ו"קפטן אמריקה" של הבמאים. מרכוס ומק'פילי הם גם בעלי תפקידים בכירים בחברת ההפקה של האחים, AGBO, שתפיק את הסרט עבור נטפליקס. מדובר בסרט היקר ביותר שנטפליקס תפיק, ותקציבו נאמד במעל 200 מיליון דולרים, שזה היה הסכום שבו הופק "האירי" של סקורסזה עבור נטפליקס, עם טכנולוגית ה'הצערה' (מלשון צעיר) של השחקנים המבוגרים בסרט כגון רוברט דה נירו.

התסריט של "האיש האפור" מבוסס על הספר באותו השם מ-2009 (תורגם לעברית בהוצאת קוראים) והשיק סדרת ספרי מתח על המתנקש העצמאי 'קורט ג'נטרי' שהיה בעבר סוכן של הסי-אי-איי. את המתנקש יגלם גוסלינג, ובסרט ינסה להפסיק את פועלו וללכוד אותו המפעיל שלו לשעבר בסי-אי-איי, לויד הנסן (בגילומו של אוואנס). הציפיה היא שכמו שהתפתחה סדרת ספרים רבת-מכר, תתפתח גם סדרת סרטים מצליחה עבור נטפליקס, שבה ימשיך לככב גוסלינג.

"קפטן אמריקה 2: חייל החורף". כריס אוואנס.

"קפטן אמריקה 2: חייל החורף". כריס אוואנס.

הכוונה היא להתחיל לצלם את הסרט בחודש ינואר 2021 בלוס אנג'לס ובהמשך גם במקומות שונים בעולם. כריס אוואנס כיכב בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" שביימו האחים, וחג גם הוא סביב ז'אנר הריגול. אנתוני רוסו מסר לדדליין כי "עבור מעריצי 'קפטן אמריקה: חייל החורף', זה יהיה המעבר שלנו לאותה הטריטוריה במסגרת עולם אמיתי יותר."

שיוכים: חדשות סרטים

[…] הצילומים. זאת משום שהאחים רוסו מיועדים להתחיל לצלם את הסרט "האיש האפור" עם ריאן גוסלינג וכריס אוואנס בחודש הבא בלונג ביץ' שבארה"ב; בעוד בראון מיועדת […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?