"טנט" נדחה ללא תאריך חדש; האולפנים שוקלים הפצה לא שגרתית

"טנט". רוברט פטינסון, ג'ון דיויד וושינגטון.

"טנט". רוברט פטינסון, ג'ון דיויד וושינגטון.

אולפני האחים וורנר שוב דחו את הסרט רב הציפיות "טנט" של כריסטופר נולן, ובינתים נמנעו ממסירת תאריך חדש. אמנם המהלך הזה הפך יותר ויותר צפוי משום שמשבר מחלת הקורונה עוד לא מאחורי העולם, וקשה לראות כיצד מספיק בתי קולנוע מסביב לעולם יפתחו כדי להקרין את הסרט ויחזירו את ההשקעה הגדולה בסרט, אך בכל זאת זוהי מכה קשה לבתי הקולנוע שכן נפתחו או התכוונו לפתוח, משום שמדובר במושך הקהל הבולט ביותר שהיה לעונה להציע (לצד "מולאן" שבוודאי תיכף ידחה גם).

החלק המפתיע בהכרזה על הדחיה, הוא בהחלטה לחזור לקולנוע: יתכן שהסרט יעלה בבתי הקולנוע מחוץ לארה"ב לפניה. בסרט שהעלילה שלו כל כך סודית (יחסית) ולא ברורה, מעשה כזה הוא לא ברור.

יו"ר וורנר, טובי אמריך, הודיע כי "אנחנו לא מתיחסים ל'טנט' כמו עליה לאקרנים עולמית שגרתית של יום-ותאריך (אחידים, א.ש.), והתוכניות שלנו להפצה ולשיווק ישקפו זאת."

"טנט" כבר נדחה מספר פעמים: במקור היה אמור לעלות לאקרנים מסביב לעולם ב-17 ביולי, אחר כך ב-31 ביולי, והפעם האחרונה היתה ב-12 באוגוסט.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] "מולאן", ופשוט להסיר אותו מלוח הזמנים הקולנועי. פעולה דומה נקטו אולפני האחים וורנר עם "טנט" לפני ימים אחדים. אפשר היה לצפות שדיסני יזיזו את […]

[…] ידוע כמה כסף עוד נשפך אחר כך על השיווק המתמשך של הסרט שנדחה שוב ושוב, אז בכורה של 40 מיליון היא לא מלהיבה מדי. אבל ל"טנט" […]

[…] "טנט" של כריסטופר נולן עלה סוף סוף לאקרנים בארה"ב, וגרף 20.2 מיליון דולרים ב-2,810 בתי […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?