"שטיסל", עונה 3 – תמונה ראשונה על רקע המגעים להמשך השת"פ עם נטפליקס

"שטיסל". מיכאל אלוני, דובל'ה גליקמן, שירה האס.

"שטיסל". מיכאל אלוני, דובל'ה גליקמן, שירה האס.

העונה השלישית של סדרת הדרמה הישראלית "שטיסל" החלה להצטלם לפני שבועות אחדים, וכבר נחתה אצלנו תמונה פרסומית ראשונה מהעונה. בתמונה אנו רואים את עקיבא ('קיווע', בגילומו של מיכאל אלוני) עם עגלת תינוק לידו, יושב לארוחה עם אביו (דובל'ה גליקמן) ואיתם במטבח שירה האס, שהפכה לכוכבת בינלאומית והמועמדת הישראלית הראשונה לפרס האמי לשחקנית הטובה ביותר על "המורדת". בעקבות ההצלחה – הן של "שטיסל" בקרב הקהל של נטפליקס (ביחוד האמריקאי) בעקבות שידור שתי העונות הקודמות שם והן של "המורדת" שנטפליקס מימנה – דווח בדדליין כי נטפליקס מנהלת מגעים לרכוש לשידור בסטרימינג שלה גם את העונה השלישית.

מעט מאד ידוע על העונה השלישית לסדרה שיצרו אורי אלון ויהונתן אינדורסקי. לצדם של הכוכבים החוזרים גליקמן, אלוני, האס, נטע ריסקיןששון גבאי וזהר שטראוס, הצטרפה השחקנית ריף נאמן (העונה השלישית של "פאודה"), ויופיעו בהופעות אורח שולי רנד ("הבלתי רשמיים") והבדרן קובי אריאלי ("נבסו") שגם השתתף בתסריט של עונה זו ושל עונות קודמות.

העונה תמנה 9 פרקים שמפיקה 'אבוט המאירי ברקאי' עבור yes, ככל הנראה לשידור במחצית הראשונה של 2021. הצילומים נמשכים בימים אלה, ברובם בתל אביב ובירושלים.

[…] פרסומים על צילומי העונה השלישית של "שטיסל" (פה, פה ופה), yes סוף סוף מעדכנת אותנו עם תקציר העלילה המלא, […]

דנה אלטרוביץ

אני מבקשת עוה 3 של סטיסל בנטפליקס.איך עושים?

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?