שוברי צפיות בנטפליקס 2020-ג': "משמר האלמוות" מוביל; "רצח אמריקאי" קובע שיא לסרט תעודה

"משמר האלמוות". שרליז ת'רון.

"משמר האלמוות". שרליז ת'רון.

נטפליקס פרסמה את נתוני הצפיות שלה לתכנים שעלו ברבעון השלישי של 2020, ובראש הרשימה ניתן למצוא את סרט הפעולה "משמר האלמוות" עם שרליז ת'רון, שהתעלה על הציפיות וגרף 78 מיליון צפיות. הנתון מיקם אותו שישי ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס אי פעם, מעל "האירי" (64 מיליון צפיות) ומתחת ל"תעלומת רצח" (83 מ"צ). סרט הפעולה הנוסף שהעלו נטפליקס "פרויקט פאוור" עם ג'יימי פוקס התקרב אליו מלמטה עם 75 מ"צ, אך בשירות הסטרימינג מעריכים כי הקומדיה הבלשית "אנולה הולמס" עם מילי בובי בראון תמשוך 76 מיליון צפיות ותתמקם בינהם ברשימת הנצפים ביותר.

בגזרת התעודה מענין לשים לב כי סרט הדוקו-פשע "רצח אמריקאי: המשפחה מהבית הסמוך" צפוי להפוך לסרט התעודה הנצפה ביותר אי פעם בנטפליקס, עם 52 מיליון צפיות לפי ההערכה שלהם. זה תואר מכובד, אבל המספר לכשעצמו רחוק מסדרת התעודה המצליחה "חיות רעות" (64 מ"צ). ואם כבר סדרות, אז מפתיע שהעונה הראשונה של "קוברה קאי", שכבר שודרה לפני שנתיים ביוטיוב, היתה לבכורה המובילה בנטפליקס ברבעון האחרון, בתחום הסדרות.

אזכיר כי צפיה מחושבת לפי שיטת מדידה שמסתפקת ב-2 דקות לפחות מתוך כל התוכן (2 דקות מתוך עונה שלימה, סרט באורך מלא וכן הלאה) למשק בית בטווח של 28 ימים מהזמינות לצפיה. ברבעון הבא אנו צפוים לקבל את נתוני הצפיה בתכנים כגון פצצת ההייפ "אמילי בפריז", סדרת האימה "מי מתגורר באחוזת בליי", קומדית האימה "יובי יציל את האלווין" עם אדם סנדלר, סרט המשפחה "מעל ומעבר לירח" והעונה הרביעית של הדרמה התקופתית "הכתר".

שוברי הצפיות בנטפליקס לרבעון השלישי של 2020:

סרטים
"משמר האלמוות" (סרט פעולה), 78 מיליון צפיות
"אנולה הולמס" (סרט קומדיה בלשי), 76 מיליון צפיות (הערכה)
"פרויקט פאוור" (סרט פעולה), 75 מיליון צפיות
"דוכן הנשיקות 2" (סרט קומדיה רומנטית), 66 מיליון צפיות

סדרות
"קוברה קאי", עונה 1 (סדרת דרמה), 50 מיליון צפיות
"ראצ'ד" (סדרת דרמה), 48 מיליון צפיות
"אקדמית המטריה", עונה 2 (סדרת גיבורי על), 43 מיליון צפיות
"לוציפר", עונה 5 (סדרה בלשית), 38 מיליון צפיות

"קוברה קאי". וויליאם זבקה.

"קוברה קאי". וויליאם זבקה.

תעודה
"רצח אמריקאי: המשפחה מהבית הסמוך", 52 מיליון צפיות (הערכה)
"מסכי עשן: המלכודת הדיגיטלית", 38 מיליון צפיות

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?