דיסני שולחת את סרט האנימציה "ראיה והדרקון האחרון" לסטרימינג במקביל לקולנוע, אבל בתשלום

"ראיה והדרקון האחרון".

"ראיה והדרקון האחרון".

אולפני דיסני הכריזו כי סרט האנימציה "ראיה והדרקון האחרון" בקולותיהן של קלי מארי טראן ואקוופינה, יעלה בבתי הקולנוע במקביל לשירות הסטרימינג שלהם 'דיסני פלוס', בתשלום נוסף למנוים. זה נראה כמו תמהיל של תקדים "מולאן" ביחד עם תקדים "וונדר וומן", שמטרתו ככל הנראה להנמיך להבות מול רשתות הקולנוע בארה"ב. אמנם הסרט יעלה באותו היום גם בבתי הקולנוע וגם בסטרימינג, אבל זה יהיה בתשלום נוסף ולא פתוח 'בחינם' לכל מנוי 'דיסני פלוס'. התוכנית אמנם לא מרחיקת לכת כמו זו של אולפני האחים וורנר בעקבות "וונדר וומן" לשלוח את כל סרטיהם של 2021 במקביל לקולנוע ולסטרימינג, אבל נשמעת מאד כמו תוכנית ה-VOD בתשלום שיוניברסל משכו אליה עם "טרולים 2 מסביב לעולם" (ובסוף בערך נסוגו).

טרם פורסם המחיר הנוסף שמנוי 'דיסני פלוס' יצטרכו להוסיף על מנת להנות מ"ראיה והדרקון האחרון", אך ספק אם הוא יקבל את אותו תג המחיר הגבוה של "מולאן" (29.99 דולרים, המחיר של 3 כרטיסי קולנוע בערך). תאריך היעד שלו לעלות בשירות הוא ה-12 במרץ. מנכ"ל דיסני, בוב צ'ייפק, הכין את הקרקע לקראת סרטים נוספים שימשיכו את מודל התשלום היעודי ב'דיסני פלוס' שהחל ב"מולאן" (מה שמכונה אצלם 'גישה לבכורה', Premier Access) בדיווח על הרבעון הרביעי של החברה לבורסה, באמצע נובמבר האחרון. 'דיסני פלוס' אינו זמין במדינות רבות כגון ישראל וסין, שבהן כמו "מולאן" צפוי הסרט לעלות לאקרנים בלבד.

את "ראיה" ביימו דון הול וקרלוס לופז אסטרדה, והוא מספר על לוחמת מהממלכה הפנסטסית קומנדרה אשר חוברת לקבוצה של "לא-יוצלחים" במסעה לאתר את הדרקון האחרון ולהחזיר לעולם אור ואחדות.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?