קופות: בכורת "וונדר וומן 1984" בארה"ב שברה את השיא וגברה על "הקרודים 2" ו"טנט"

"וונדר וומן 1984". גל גדות.

"וונדר וומן 1984". גל גדות.

בכורת סרט הקומיקס "וונדר וומן 1984" עם גל גדות שברה את השיא לתקופת מגיפת הקורונה בפער ניכר, עם הכנסות בגובה 16.7 מיליון דולרים על פי הערכות בשלושת ימי הסופ"ש שסמוך לחג המולד, מתוך 2,151 בתי קולנוע. אולפני האחים וורנר אמנם סיכמו עם רשתות הקולנוע שהסרט יעלה על המסך הגדול במקביל לסטרימינג, אבל המגיפה מאפשרת בימים אלה את פתיחתם והפעלתם של 40% מבתי הקולנוע בלבד (מתוך כ-5,800 בתי קולנוע), נמוך מהסרטים הקודמים שניסו את כוחם באקרנים (וכמוהם, בתי הקולנוע המצליחים ביותר כמו בניו יורק ובלוס אנג'לס ממשיכים להיות סגורים).

אז אמנם הפער עצום מ-103.2 מיליון הדולרים של בכורת "וונדר וומן" הראשון, אבל השוואה יותר סבירה היא לסרטים אחרים שעלו במהלך המגיפה, וכאמור ההמשך "1984" התעלה על כולם: מחזיק השיא עד כה "הקרודים 2: עידן חדש" הסתפק ב-9.7 מיליון דולרים בשלושת ימי הסופ"ש של חגיגת הקניות 'בלאק פרידיי' עם 44% מבתי הקולנוע פתוחים, והסרט המדובר ביותר בתקופה "טנט" של כריסטופר נולן הסתפק ב-9.3 מיליון דולרים בשלושת הימים של ה'לייבור דיי' עם 55% מבתי הקולנוע פתוחים.

מחוץ לצפון אמריקה, הוסיף "וונדר וומן 1984" עוד 19.4 מיליון דולרים מ-40 ארצות שבהן הוקרן, מה שמביא את ההכנסה המצטברת שלו בשאר העולם ל-68.3 מיליון דולרים. ביחד עם ההכנסה מצפון אמריקה, ההכנסה המצטברת שלו מכלל העולם עומדת על כ-85 מיליון דולרים. לשם השוואה, "הקרודים 2" מתקרב ל-100 מיליון דולרים בחמישה שבועות – 30.3 מיליון מהם נצברו מצפון אמריקה לבדה (ו-1.7 מיליון מהם התווספו בסוף השבוע האחרון, על פי הערכות, מ-1,726 בתי קולנוע).

"חדשות מהעולם (ש.ל.ר)". טום הנקס.

"חדשות מהעולם". טום הנקס.

עוד בכורה בצפון אמריקה היתה של המערבון "חדשות מהעולם" (ש.ל.ר, News of the World) בכיכובו של טום הנקס, שהכניס 2.4 מיליון דולרים בקרב 1,900 בתי קולנוע, על פי הערכות, והתברג למקום השני ברשימת שוברי הקופות. הסרט "אישה צעירה ומבטיחה" (ש.ל.ר, Promising Young Woman) עם קארי מוליגן התברג למקום החמישי עם בכורה בגובה 680 אלף דולרים בקרב 1,310 בתי קולנוע. בינו לבין "הקרודים 2" במקום השלישי, התברג למקום הרביעי סרט הפעולה "ציידת מפלצות" (ש.ל.ר, Monster Hunter) שירד ב-48.9 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר והוסיף 1.1 מיליון דולרים בקרב 1,817 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 4.2 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] על רקע ההצלחה הקופתית בצפון אמריקה של בכורת "וונדר וומן 1984", אולפני האחים וורנר נתנו אור ירוק לסרט המשך שלישי "וונדר וומן 3" בכיכובה של גל גדות הישראלית ובבימויה של פאטי ג'נקינס. האולפנים מסרו כי הפרויקט נכנס למסלול פיתוח מהיר, משמע ינסו לתת גז על כתיבת התסריט ותינתן עדיפות להתחלת הצילומים, לכשתגיע העת. עוד מסרו כי הסרט יחתום טרילוגיה סיפורית, כלומר לאחריה יתכן ויחפשו שחקנית חדשה להיכנס לנעליה של גדות, אך אין זה מתחייב – מלבד סרטים נוספים של המותג, הכוכבת הישראלית עשויה להעניק הופעות אורח (בנפח משתנה) בסרטים של דמויות קומיקס אחרות מבית די-סי (DC Comics). הפעם הבאה שהיא תופיע בתור אשת החיל תהיה בגרסה המלאה של זאק סניידר ל"ליגת הצדק", שתעלה בסדרה בשירות הסטרימינג HBO Max בהמשך 2021. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?