עוז זהבי, אורי פפר ומיה דגן לעונה השניה של "פלמ"ח"

"מעל הגבעה". אורי פפר, מיה דגן.

מיה דגן עם אורי פפר מתוך "מעל הגבעה". צילום באדיבות יח"צ.

השחקנים עוז זהבי, אורי פפר ומיה דגן מצטרפים לעונה השניה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח", לצידם של הכוכבים החוזרים אברהם ארנסוןנאיה בינשטוקעומר חזן ויעל שלביה.

העונה הראשונה של "פלמ"ח" החלה שנתיים לפני קום המדינה בחווה תמימה למראה ששימשה בפועל כמחנה אימונים סודי של נוער למחתרת היהודית הפלמ"ח, ממנו גם יצאו פעולות מיוחדות נגד הבריטים. הקטר לעלילה היה ארנסון ובינשטוק שגילמו אחים מעפילים שעולים לארץ ומצטרפים למחנה האימונים. זהבי יגלם בעונה השניה את דמותו של נתן ילין-מור, ממנהיגי מחתרת הלח"י, שפעלה בנפרד מהפלמ"ח; אורי פפר יגלם את הנבל הבריטי המוביל של העונה; ודגן תגלם את גולדה מאיר, לימים ראש ממשלת ישראל.

טרם נקבעו תאריכים לתחילת הצילומים של העונה השניה של "פלמ"ח". זהבי הופיע לאחרונה בסרט "אנחנו המהפכה" ובסדרה המצליחה "בת השוטר", ויש לו בקנה את הסדרה "בוגד". דגן הופיעה לאחרונה בסדרה המצוינת "מנאייכ" ועתידה להופיע ב"שקשוקה". היא כבר הופיעה על המסך ביחד עם גיסה-בחיים-האמיתיים פפר, למשל בסרט "מעל הגבעה".

דיווחים במקור של וואלה (1, 2).

פלג לוי

מחתרת הלח"י, שפעלה בנפרד מהפלמ"ח

לח"י הוקמה לפני הפלמ"ח, ופעלה נגד הבריטים מ 1940 עד 1948
הפלמ"ח הוקם על ידי הברטים, ורק בסוף 45 החל לפעול כדכד הברטים

לגל גוף בימי טרום המדינה הייתה אג'נדה משלו.

ולכולם אותה מטרה להקים מדינה.

בברכה
פלג לוי

[…] אוגוסט הפקות' תפיק אותה עבור הוט. זהבי עתיד להצטלם לעונה השניה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" והספיק כבר להצטלם לסדרה […]

[…] השמינית של "סברי מרנן" ועוז זהבי עתיד להצטלם לעונה השניה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" אחרי שהספיק כבר להצטלם לסדרה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?