הסרט הישראלי "אסיה" עם שירה האס נמכר להפצה בארה"ב

"אסיה". שירה האס.

"אסיה". שירה האס.

סרט הדרמה הישראלי "אסיה" של רותי פרי-בר נמכר להפצה בארה"ב ובקנדה בידי חברת 'מנמשה פילמס' (Menemsha Films). החברה הפיצה בעבר סרטים ישראלים רבים ובינהם "מראות שבורות" (גם כן בכיכובה של שירה האס), "שרוכים" ו"נולדתי בירושלים ואני עדיין חי". במכירות לצפון אמריקה טיפלה חברת 'אינטרה-מוביז' האיטלקית (IntraMovies).

"אסיה" זוכה שלושה פרסים מפסטיבל טרייבקה הוא סרט הביכורים באורך מלא של רותי פרי-בר. העלילה מספרת על עולה ותיקה מרוסיה (אלונה איב) שמתקשה להבין את בתה המתבגרת בת ה-17 (שירה האס) ומעדיפה להתמקד בעבודתה כאחות. אלא שכאשר מצבה הבריאותי של הבת מידרדר, האם מבינה שעליה לקחת אחריות על בתה ולהיות האמא שהיא זקוקה לה.

טרם נקבע תאריך שבו הסרט יעלה לאקרנים בארה"ב, בטח סביב מגיפת הקורונה, אבל היעד הוא חורף 2020-2021. נשיא ומייסד 'מנמשה', ניל פרידמן, מסר: "זהו לא רק סרט בכיכובה של השחקנית המעוטרת שירה האס, אלא גם סרט יפיפה מהקולנוענית הישראלית רותי פרי-בר. יש לנו את הציפיות הגבוהות ביותר להצלחתו של הסרט בבתי הקולנוע."

[…] להפצה באיטליה, ספרד, אוסטרליה ומזרח אירופה, אחרי שכבר נמכר להפצה בצפון אמריקה. במכירות טיפלה חברת 'אינטרה-מוביז' האיטלקית (IntraMovies), […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?