הסדרה הישראלית "לאבד את אליס" נמכרה לסטרימינג ב'אפל טי וי פלוס'

"לאבד את אליס". איילת זורר.

"לאבד את אליס". איילת זורר.

סדרת המתח הישראלית "לאבד את אליס" של סיגל אבין ובכיכובן של איילת זורר וליהי קורנובסקי, נרכשה לשידור סטרימינג עולמי בלעדי בשירות 'אפל טי וי פלוס' של חברת הענק אפל. העסקה מוכרזת פחות משבועיים אחרי שאפל רכשה גם את סדרת המתח הישראלית "טהרן", וגם במקרה הזה החברה תירשם גם בתור שותפת הפקה (מה שמאמיר את גובה התשלום ועוזר להוציא לפועל עונה שניה).

אליס בשם הסדרה מגולמת בידי זורר, והיא קולנוענית מוערכת שכבר הפכה ללא רלבנטית, עד שהיא נתקלת במקרה בסופי (קורנובסקי) הצעירה אשר חולמת שאליס תביים את התסריט שכתבה. אליס מפתחת אובססיה לסופי, ומכניסה אותה אל תוך חייה המקצועיים, המשפחתיים והמיניים, על אף כל האיתותים הרעים.

נדב פלטי, מנכ"ל חברת ההפקה הישראלית של הסדרה 'דורי מדיה', מסר: "אנו שמחים, נרגשים, גאים ומאד מודים לאפל על שבחרה ב'לאבד את אליס', בחירה המהווה הכרה מיוחדת באיכות וחדשנות הסדרה. עסקת הההפקה המשותפת שנעשתה בסיוע אדם ברקוביץ', משקפת את המגמה העולמית של השתלבות תכנים ישראלים מעולים בגופי התוכן המובילים בעולם. אנו בטוחים בהצלחת הסדרה ברחבי העולם לאור התוכן המצוין והיחודי שלה, העונה על הביקוש ההולך וגובר של הצופים לאיכות קולנועית גם בצפייה הביתית. כמו כן אנו רוצים להודות באופן מיוחד לסיגל אבין, היוצרת, התסריטאית והבימאית המאוד מוכשרת ולHOT השותפה שלנו להצלחת הסדרה".

היוצרת-תסריטאית-ובמאית סיגל אבין ("בלתי הפיך", "האקס המיתולוגי", "לחיי האהבה"), מסרה: "אני מאד נרגשת שסדרה כל כך אישית מז'אנר שלא מקושר לרוב עם סדרות ישראליות גורמת לענין כה רב ותשודר בחברה ענקית כמו אפל. זכיתי לשותפים נועזים שאפשרו לי לעוף עם יצירה לא שגרתית שדרשה הרבה תעוזה ואומץ."

"לאבד את אליס" היתה אמורה להשתתף בפסטיבל 'קאן-סיריס' מוקדם יותר השנה, אך הוא נדחה לאוקטובר בשל מחלת הקורונה, ובינתים פרק הביכורים של הסדרה הפך לבחירה של פסטיבל ירושלים עבור הפסטיבל החינמי באינטרנט 'כולנו אחד' (We Are One), והיא משודרת בשידור שבועי בימים אלה ב-HOT.

[…] אפל הכריזה על התאריך שבו תעלה סדרת המתח הישראלית "לאבד את אליס" של סיגל אבין ובכיכובן של איילת זורר וליהי קורנובסקי, אל שירות הסטרימינג העולמי שלה 'אפל טי-וי פלוס': יום שישי ה-22 בינואר. בכורת הסדרה תלווה בשלושה פרקים ראשונים מתוך השמונה, ומאז בכל יום שישי יצטרף פרק בודד נוסף לשירות הסטרימינג שרכש את זכויות ההפצה העולמיות לסדרה ביוני האחרון. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?