"חולית" – טריילר 2 מתורגם: אפוס מד"ב עם טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין ואוסקר אייזק

"חולית". טימותי שאלאמה, זנדאיה.

"חולית". טימותי שאלאמה, זנדאיה.

אפוס המד"ב "חולית" שביים דני וילנב ("בלייד ראנר 2049", "סיקריו") על פי על ספרו הידוע מ-1965 של פרנק הרברט ובכיכובם של טימותי שאלאמהזנדאיהג'וש ברולין ואוסקר אייזק, התחדש בקדימון-טריילר שני, כמעט שנה אחרי שהוצג לראשונה. הסיבה היא כמובן מגיפת הקורונה, והתחנה הראשונה של הסרט תהיה פסטיבל ונציה בתחילת ספטמבר, לאחריו הוא גם יעבור בפסטיבל טורונטו ויגיע לבתי הקולנוע בארץ ובעולם באמצע אוקטובר (וכך גם למנוי HBO Max במדינות הרלבנטיות).

העיבוד הנוכחי של "חולית" הוא ניסיון שלישי לעבד את הספר למסך, אחרי סרט של דיויד לינץ' מ-1984 ומיני-סדרה משנת 2000. וילנב והתסריטאים התמקדו רק במחצית מהספר הראשון, שהוליד אחריו עוד 5 ספרים (ועוד 16 ספרים קשורים מסופרים אחרים), כך שיש מספיק חומר לסרטי המשך – רק שאולפני האחים וורנר לא נתנו בינתים אור ירוק להמשך. גם אם יקרה, מעורבותו של וילנב בסרט המשך אינה דבר מובן מאליו אחרי שהתבטא בחומרה נגד מדיניות ההפצה של האחים וורנר לסטרימינג במקביל לקולנוע לכל סרטיהם מ-2021, כולל "חולית" שלו. לא רק מדיניות ההפצה השתנתה במהלך הקורונה, אלא גם זוהרו של כוכב הסרט טימותי שאלאמה, שהיה בשיאו כשצולם "חולית" עם "קרא לי בשמך" ו"ילד יפה", אבל מאז נשחק עם הופעות כמו ב"המלך".

שאלאמה מגלם את הנסיך פול אטריידס, בנם של דוק לטו אטריידס (אוסקר אייזק) וליידי ג'סיקה (רבקה פרגוסון), אשר מנסה לתמרן בין הכוחות אשר רוצים לשלוט באיסוף ובשיווק של הסם 'המרקוח' המאפשר לבצע מסע בין כוכבי בין רגע. זנדאיה מגלמת את צ'אני, בת לשבט הפרמן שמכירה את הנסיך לבית אטריידס; ג'וש ברולין את גורני הולק וג'ייסון מומואה את דאנקן איידהו מבני הברית של אטריידס; ואילו סטלאן סקרסגארד מגלם את ביירון ולדימיר ודייב בטיסטה את גלוסו רבן מקרב אויבהם.

"חולית" עתיד לעלות לאקרנים בישראל ב-21 באוקטובר השנה, במקביל לארה"ב. המדבריות החוליות של הסרט צולמו בירדן. עוד מופיעים בסרט חביאר ברדם ושרלוט רמפלינג.

צפו בטריילר המתורגם:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?