נפגע חמור לביטול ההפקות: כינוס נכסים לבמאי אילן שושן

אילן שושן. צילום: יריב כץ, באדיבות כלכליסטבית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו לכינוס נכסיו של הבמאי אילן שושן ("בת ים – ניו יורק", "ענבל עמרם אינה עונה"), לפי בקשתו מלפני כשבועיים. ביהמ"ש הוציא גם צו עיכוב הליכים וצו עיכוב יציאה מהארץ, וקבע לשושן תשלום חודשי של 1,500 ש"ח לנושיו. מפרטים שמסר שושן לגלובס, מתנהלים נגד הבמאי חמישה תיקים בלשכת ההוצאה לפועל בהיקף של כ-715 אלף ש"ח, אך בנק הפועלים מימש בהסכמתו, כינוס נכסים על רכב ההאמר שלו במטרה להקטין את חובו, הנאמד כעת בכ-500 אלף ש"ח.

בפניתו לביהמ"ש בנושא זה ובמסגרת הכרזתו כפושט רגל, טען שושן (43) כי חברת ההפקה שלו, אלזה הפקות, הפסיקה לפעול במארס השנה בשל ריבוי החובות והגבלת חשבונה בבנק. לטענתו, המצוקה הכלכלית לה נקלע נובעת מהמצב במשק לפיו הוקפאו בראשית השנה מספר הפקות שלו: שלושה הפקות של סרטי תעודה עבור ערוץ 10, הפקת סרט קולנוע עם יונייטד קינג, והפקות נוספות עבור זכיינית ערוץ 2, רשת.

שושן הדגיש כי הסתבכותו היא בתום לב וכי הוא אינו מנסה להתחמק מחובותיו, ויפעל כדי להגיע להסדר עם נושיו. הוא ציין כי חשף את כל המקורות הכספיים העומדים לרשותו, ובכוונתו להציע לנושיו כ-100 אלף ש"ח העומדים כרגע לרשותו, בטרם יוכרז כפושט רגל.

צילום תמונה: יריב כץ, באדיבות כלכליסט

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?