חדשות אודות
אלן אלדה

Alan Alda

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"סיפור נישואים" - ביקורת: השחקנים נהדרים (28.11.19)
לסרטו של נואה (נוח) באומבך "סיפור נישואים" צפויה הצלחה רבה במועמדויות על פרסי האוסקר, כולל סיכוי גבוה לזכיה על התסריט. קראו את ביקורת הסרט מאת יונתן דורון שמתפעלת בעיקר מהשחקנים בסרט.
"סיפור נישואים" - שני טיזר טריילרים: הנישואים של סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר מתפרקים (27.08.19)
הצד שלו והצד שלה מעלילת הסרט בעל השם הממוקד "סיפור נישואים", מובאים בשני טיזר טריילרים ובשני פוסטרים. זה לא טריק חדש אבל בהחלט לא ראינו כמוהו הרבה זמן.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 26- "כולם אומרים אני אוהב אותך" (1996) (30.10.18)
"כולם אומרים אני אוהב אותך" הוא סרט מוזיקלי של וודי אלן עם שלל שחקנים, ביניהם ג'וליה רוברטס, גולדי הון, אדוארד נורטון, דרו ברימור ואלן אלדה. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 23- "תעלומת רצח במנהטן" (1993) (20.10.18)
לא קל לעשות סרט תעלומת רצח מצחיק, וב"תעלומת רצח במנהטן" הקליל והמצוין שכתב וודי אלן עם מרשל בריקמן, מככבת לצדו של אלן דיאן קיטון. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 19- "פשעים ועבירות קלות" (1989) (06.10.18)
בסרט "פשעים ועבירות קלות" של וודי אלן מוזכרים: פריז, מוצרט, יהדות, אלוהים, איום בהתאבדות, התאבדות, אדיפוס, צ'כוב, גבריאל גרסיה מרקס, אמילי דיקנסון, היטלר, נאצים, אוננות, ניאוף, גורל, חרטות בחיים. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם