חדשות אודות
לי ואנל

Leigh Whannell

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

במאי "בלתי נראה" ו"משודרג" לי ואנל יביים את "איש הזאב" עם ריאן גוסלינג (09.07.20)
הבמאי והתסריטאי לי ואנל ("בלתי נראה", "משודרג") מנהל מגעים מתקדמים לביים את העיבוד הבא של "איש הזאב" בכיכובו של ריאן גוסלינג ובהפקתו של ג'ייסון בלום מ'בלומהאוס', כחלק מאוסף סרטי המפלצות של אולפני יוניברסל.
קופות: בכורה טובה למותחן האימה "בלתי נראה" (02.03.20)
מותחן האימה "בלתי נראה" של לי ואנל ובכיכובה של אליזבת' מוס עלה בבכורה בצפון אמריקה, והתברג בה בצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע. המדהים באמת הוא שהסרט רווחי מיומו הראשון באקרנים.
"בלתי נראה" - ביקורת: תפניות חדשות בעלילה שאינה אמינה במיוחד (29.02.20)
קצב הסרט "בלתי נראה" עם אליזבת' מוס לא עקבי וחלקים מסוימים בו עוברים מהר מדי, כשסצינות אחרות מתארכות ללא סיבה, מתוך כוונה לייצר מתח באופן מלאכותי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"בלתי נראה" - טריילר מתורגם: מישהו שלא רואים מסכן את אליזבת' מוס אצל הבמאי של "משודרג" (12.11.19)
צפו בטריילר המתורגם של סרט האימה "בלתי נראה" של לי ואנל (הבמאי של "משודרג" שהכה בארץ גלים) בכיכובה של אליזבת' מוס ובהפקתו של ג'ייסון בלום עם בלומהאוס הפקות שלו.
"משודרג" - ביקורת #2 (23.08.18)
סרט המדע הבדיוני "משודרג" מאוד לא אחיד ברמתו. לרגעים מדובר בסרט נפלא ולרגעים בסרט ממש מביך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"משודרג" - ביקורת #1 (22.08.18)
"משודרג" הוא סרט מדע בדיוני עם כמה דברים שחוקים וכמה דברים מקוריים, כמו גם קטעי פעולה ורגעים קומים מוצלחים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
עוד מ"הרוע שבפנים" עבור ג'יימס וואן (05.02.12)
ג'יימס וואן במגעים לביים את סרט ההמשך של "הרוע שבפנים" ולי ואנל כבר בתהליכי כתיבת התסריט, עם כוונה להתחיל את הפקתו במהלך 2012.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה