חדשות אודות
דן אקרויד

Dan Aykroyd

חדשות
"מכסחי השדים: החיים שאחרי" - ביקורת #2: מהנה אפילו שברורה סחיטת הנוסטלגיה (26.11.21)
העלילה היא לא הצד החזק של "מכסחי השדים: החיים שאחרי". התסריט עוד פחות. גיא ברמן מכליס אפילו לא לגמרי משוכנע שניתן ממש לקרוא לו סרט - מדובר במוצר צריכה נוסטלגי למי ש"מכסחי השדים" היוו עבורו חלק חשוב בילדותו. ביקורת סרט.
"מכסחי השדים: החיים שאחרי" - ביקורת #1: רק פורט על מיתרי נוסטלגיה (25.11.21)
בסרט "מכסחי השדים: החיים שאחרי" אין מספיק דברים מעבר לנוסטלגיה, חדשים או מקוריים, כדי להצדיק את קיומו מלבד לשמש כמעין גשר בין הסרט המקורי מ-1984 לסרט הבא שיבוא אחרי זה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מכסחי השדים 3" - טריילר מתורגם: ג'ייסון רייטמן ממשיך את שני סרטיו של אביו אייבן (10.12.19)
צפו בקדימון-טריילר לסרט "מכסחי השדים 3: החיים שאחרי" מאת הבמאי ג'ייסון רייטמן, בנו של אייבן, שימשיך את שני סרטי "מכסחי השדים" שביים אביו, אייבן, ובלי קשר לעלילת הסרט הנשי "מכסחות השדים".
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 31- "קללת אבן העקרב הירוקה" (2001) (17.11.18)
הרעיון של הסרט "קללת אבן העקרב הירוקה" מעולה: חוקר עובד על שוד שהוא לא זוכר שהוא ביצע. שם הסרט במקור מזכיר שמות של סיפורים בלשיים משנות ה-30 וה-40. סקירה מלאה של הסרט מאת יונתן דורון.
דן אקרויד הוא "יוגי בר" (07.11.09)
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר