חדשות אודות
מגי ג'ילנהול

Maggie Gyllenhaal

חדשות
גל גדות תקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד (26.06.23)
השחקנית הישראלית גל גדות תהפוך לאישה הישראלית הראשונה שתקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד. כוכבת "וונדר וומן" ו"מהיר ועצבני 4" תזכה לכבוד בשנת 2024.
"הבת האפלה" - ביקורת: מדויק, יוצא דופן ובלתי מתפשר (16.12.21)
"הבת האפלה" הוא סרטה הראשון באורך מלא של מגי ג'ילנהול כבמאית וגם התסריט המשובח הוא פרי עשייתה. הבחירה בספר של פרנטה היא צעד אמיץ אך משתלם - והתוצאה מדויקת ויוצאת דופן. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי הישראלי לפסטיבל ונציה 2021 (26.07.21)
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול", "הרומן", "הנערים") ובכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ואוסקר אייזק יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ונציה 2021. גם יוקרן הסרט "הבת האובדת" של מגי ג'ילנהול בהפקה ישראלית.
הישראליות קלינהנדלר והנדלסמן-קרן יפיקו למגי ג'ינהול עם קולמן, ג'ונסון וסארסגארד (15.02.20)
הישראליות אסנת הנדלסמן-קרן וטליה קלינהנדלר יפיקו את סרט הביכורים של מגי ג'ילנהול, "הבת האבודה" (The Lost Daughter), שיככבו בו השחקנים אוליביה קולמן, דקוטה ג'ונסון, ג'סי באקלי ופיטר סארסגארד.
"ארגו" של בן אפלק יפתח את פסטיבל חיפה 2012 (29.08.12)
פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2012 יפתח עם הסרט "ארגו" של בן אפלק ובכיכובו, וינעל עם "לא מוכנות לוותר" של דניאל ברנץ, בכיכובן של מגי ג'ילנהול וויולה דיויס.
אוסקר 2010: סקירת המועמדים והימורים (27.02.10)
על אף ריבוי הטקסים, טקס חלוקת פרסי האוסקר הוא עדיין טקס הפרסים הנחשב ביותר בעולם הקולנוע. זוהי סקירה של המועמדים ותחזית לזוכים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר