חדשות אודות
גבריאל ביירן

Gabriel Byrne

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

זוכת האמי אוזו אדובה תככב בחידוש של "בטיפול HBO", בנעליו של אסי דיין (28.10.20)
השחקנית זוכת שלושה פרסי האמי, אוזו אדובה מ"גברת אמריקה" ומ"כתום זה השחור החדש", תככב בחידוש של HBO לסדרת הדרמה "בטיפול" שרצה במשך 3 עונות עד 2010 בכיכובו של גבריאל ביירן, ומבוססת על "בטיפול" הישראלית בכיכובו של אסי דיין.
"בטיפול" הישראלית תשוב לסיבוב שני ב-HBO (19.07.20)
"בטיפול", שהיתה הסדרה הישראלית הראשונה שנמכרה לעיבודים בחו"ל כולל "בטיפול HBO" המצליחה אשר נמשכה שלוש עונות ומעל 100 פרקים, נמצאת בתהליכים לאתחול (ריבוט), שוב ב-HBO. הפורמט של הסדרה מאפשר ריחוק חברתי מובנה בעלילה, ולכן הולם את ימות מחלת הקורונה.
"בטיפול HBO" בוטלה אחרי שלוש עונות (01.04.11)
הגרסה האמריקאית זוכת הפרסים "בטיפול HBO" בוטלה אחרי שלוש עונות ולא תמשיך כמובן לעונה רביעית. ככל הנראה, הסיבה לביטול הסדרה היא אחוזי רייטינג לא מרשימים. הסדרה האמריקאית המבוססת על סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי, רצה שלוש עונות בהובלתו של השחקן גבריאל ביירן.
HBO הזמינה את "בטיפול" לעונה שלמה של 45 פרקים (23.01.07)
רשת הכבלים האמריקאית HBO הזמינה עונה מלאה בת 45 פרקים של הגרסה שלה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי. ההזמנה היא של עוד 40 פרקים בנוסף לחמישה שכבר הופקו ושימשו בתור הפיילוטים.
דיאן ווייסט, בלייר אנדרווד ומליסה ג'ורג' לוהקו ל"בטיפול HBO" (01.11.06)
השחקנים בלייר אנדרווד מ"פרקליטי אל-איי", מליסה ג'ורג' מ"זהות בדויה" וזוכת האוסקר דיאן ווייסט מ"קליעים מעל ברודווי", יככבו לצד גבריאל ביירן בסדרה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי.
כוכב "החשוד המיידי" גבריאל ביירן יחליף את אסי דיין ב"בטיפול HBO" (23.09.06)
כוכב "החשוד המיידי", השחקן גבריאל ביירן, יכנס לנעליו של אסי דיין בעיבוד ההוליוודי "בטיפול HBO" המבוסס על סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי. ביירן יגלם במקום דיין בגרסה הישראלית, את הפסיכולוג שמוצגת פגישה טיפולית שלו בכל פרק בסדרה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול