חדשות אודות
רונית ויס-ברקוביץ'

Ronit Weiss-Berkowitz

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסדרה הישראלית "אזהרת מסע" בעשיריית הנצפים ביותר בנטפליקס ארה"ב, צרפת וגרמניה (29.12.21)
סדרת המתח הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע" של רונית ויס-ברקוביץ' וקירה הולם יוהנסן עלתה בנטפליקס לעולם לפני ימים אחדים, והתברגה לעשיריית התכנים הנצפים ביותר ב-36 מדינות, בינהן ארה"ב, צרפת, גרמניה, ספרד ועוד.
טיזר טריילר ראשון לסדרה הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע" עם עמוס תמם, רותם אבוהב ודניאל ליטמן (12.03.21)
טיזר טריילר רשמי מתוך סדרת המתח הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע", (לשעבר "מה שקרה באוסלו", וגם: "חטופה", Bortført) שיצרה וכתבה במשותף רונית וייס, ביים במשותף אורי ברבש, ובכיכובם של עמוס תמם, רותם אבוהב, דניאל ליטמן, אנק וון דר ליפה ואנדרס ט. אנדרסן.
רותם סלע מצטרפת ליחידת הבילוש של "ירושלים" (03.12.20)
ליהוק ראשון לסדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן: השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה", "הטבח") תגלם קצינת בילוש וחקירה, ואילן עבודי ("שטוקהולם", "הפוליאקובים") יביים על פי התסריט של סבו.
החלו צילומי "אזהרת מסע"-"מה שקרה באוסלו" עם עמוס תמם, ורד פלדמן, רותם אבוהב ודניאל ליטמן (12.09.20)
החלו צילומי סדרת המתח-פוליטיקה-רומנטיקה "מה שקרה באוסלו" שיצרה רונית וייס הישראלית ("עניין של זמן", "מרחק נגיעה") יחד עם התסריטאית הנורווגית קירה הולמס יוהנסן. בסדרה מככבים עמוס תמם, ורד פלדמן, רותם אבוהב, דניאל ליטמן וגיל פרנק.
השפעות מחלת הקורונה על עולם הקולנוע והטלויזיה בישראל ובעולם: סרטים שנדחו, פסטיבלים שבוטלו, הפקות שעצרו (עודכן) (13.03.20)
עדכונים ישירים של אידיבי בעקבות מחלת הקורונה העולמית, המובילה לדחיית יציאתם של סרטים לקולנוע, לשינוים בהרכבי בתי הקולנוע, לעצירת הפקות קולנוע וטלויזיה, וביטולם של פסטיבלי קולנוע.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר