חדשות אודות
איתי תורג'מן

Itay Turgeman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו הזוכים בפרסי הטלויזיה הישראלית 2021: "חזרות" הזוכה הגדולה (11.04.21)
הוכרזו הזוכים בפרסי הטלויזיה הישראלית 2021 של האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה (לתוכניות אשר שודרו במהלך שנת 2020), ובראשם מובילה "חזרות" עם 8 פרסים, בינהם הסדרה הקומית הטובה ביותר, השחקנית הראשית והתסריט הטובים ביותר.
עדויות נגד השחקן ארז דריגס על התנהגות פוגענית כלפי נשים; נשקל שובו לעונה 2 של "חזרות" (17.02.21)
נחשפו עדויות של מספר נשים על התנהגות פוגענית והטרדות בעלות אופי מיני בוטה לכאורה מצידו של המחזאי וכוכב הסדרה המצליחה "חזרות", ארז דריגס. השחקן הגיב: "עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות. חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה 'חזרות'."
רשמי: "חזרות" חודשה לעונה שניה (11.01.21)
סדרת הקומדיה הישראלית "חזרות" של נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר, חודשה רשמית לעונה שניה בידי 'כאן'. היוצרים כבר החלו בפיתוח התסריט לעונה הבאה, שתחזיר למסך את כל הדמויות הבולטות בסדרה ותצרף דמויות חדשות.
"חזרות" - טיזר טריילרים: נועה קולר וארז דריגס מביאים את הזוגיות הכושלת שלהם למסך הקטן (05.11.20)
סדרת הקומדיה הישראלית "חזרות" של נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר, התחדשה בשלושה טיזר-טריילרים שמציגים את הסיטואציות הקומיות-רומנטיות שבה, המבוססות בחופשיות על חייהם של קולר ודריגס. מככבים לצידם בסדרה אגם רודברג ואיתי תורג'מן.
אורנה בנאי ל"זמר מזרחי" עם איתי תורג'מן (23.10.12)
השחקנית אורנה בנאי תגלם את אימו של איתי תורג'מן בסדרה "זמר מזרחי" שאמורה להתחיל את צילומיה בימים אלה עבור זכיינית ערוץ 2, קשת.
ריאיון זוגי עם רותם זיסמן ומוריס כהן: "לא צריך לפחד מליהוק זוג יחד" (18.09.12)
לקראת המועמדות השלישית שלה לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, שיחה עם רותם זיסמן-כהן ובעלה מוריס כהן שמופיע לצידה ב"המשגיחים", על קריירה, על יחסים, על עבודה משותפת של שני שחקנים, על המעבר הצפוי לבימוי ואפילו על הקולנוע העצמאי שעושה גלים בתעשיה המקומית.
סרטי לב רכשו להפצה את "חיותה וברל" הישראלי (23.08.12)
הסרט הישראלי "חיותה וברל" של עמיר מנור, יופץ ויוקרן בידי 'לב סרטים ובתי קולנוע', באופן בלעדי בבתי הקולנוע של הרשת. מדובר בסרט העלילתי הראשון ש'לב' מפיצים מאז "הבודדים" ב-2009.
"הדילרים" - פוסטר מהטובים והמושקעים שנראו לסרט ישראלי (05.07.12)
הסרט הישראלי "הדילרים" של עודד דוידוף, התחדש בפוסטר רשמי מהטובים והמושקעים שנראו לסרט ישראלי בארץ. צחי גראד, איתי תורג'מן, רמי דוידוף ואלון אבוטבול מובילים את רשימת השחקנים בסרט.
"המשגיחים" נגד "הדילרים": מלחמה בין מרק רוזנבאום לאחים אדרי (עודכן 2) (24.06.12)
האם האחים ליאון ומשה אדרי מנסים לקבור את הסרטים של המפיק מרק רוזנבאום? בפעם השניה ברציפות, סרטי יונייטד קינג מתזמנים סרט ישראלי חזק שהפיקו, להתחרות מול סרט שהפיק רוזנבאום באותו סוף שבוע בבתי הקולנוע בישראל. נשמע כמו מלחמה.
"הדילרים" - טריילר עם איתי תורג'מן כסוחר סמים (21.06.12)
הסרט הישראלי "הדילרים" של עודד דוידוף ובכיכובם של איתי תורג'מן, רמי דוידוף, צחי גראד, אלון אבוטבול ויובל שרף, התחדש בטריילר רשמי.
תמונות מהפרימיירה של "אחותי היפה" (12.09.11)
תמונות מתוך הפרימיירה של הסרט הישראלי "אחותי היפה" בסינמה סיטי גלילות בה נכחו ריימונד אמסאלם, אוולין הגואל, איתי תורג'מן, רותם זיסמן ואחרים.
תמונות חדשות מהסדרה הישראלית "סימני שאלה" (18.01.11)
תמונות ראשונות מסדרת הדרמה "סימני שאלה" שביים אופיר בביוף אודות צעירים שחזרו בשאלה ועקרו לתל אביב.
החלו צילומי "הדילרים" של עודד דוידוף (11.08.10)
צילומי קומדית הפשע הישראלית "הדילרים" החלו בירושלים, בכיכובם של רמי דוידוף, איתי תורג'מן, אלון אבוטבול וצחי גראד.
איתי תורג'מן מצטרף ל"סימני שאלה" (28.01.10)
כוכב "הכל דבש", איתי תורג'מן, הצטרף לסדרת הדרמה "סימני שאלה" אודות קבוצת חוזרים בשאלה, לצידם של יונה אליאן, דן שפירא, גאלה קוגן וגולן אזולאי.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם