חדשות אודות
סלמה הייק

Salma Hayek

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"נצחיים" - ביקורת #2: תסריט רדוד מול בימוי מהורהר גורמים לשעמום (04.11.21)
10 דמויות יש בחבורת "הנצחיים". אמנם לא כולן באותה רמת חשיבות, אך עדיין להציג 10 דמויות זה לא פשוט. זו כנראה הסיבה שאנחנו מקבלים תיאור שבלוני לא ממש מעניין שלהן. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"נצחיים" - ביקורת #1: הדמויות מאופיינות רק בכוחותיהן (04.11.21)
על אף שכיף לראות בקולנוע חבורות (כמו "הנוקמים"), בסרט המארוול "נצחיים" אי אפשר למצוא עניין בדמויות כי אין בהן דבר מלבד הכוחות שלהן. כנראה שמאיפה שהן מגיעות לא מביעים יותר שמחה, מאמץ, כעס או התרגשות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"נצחיים" - טריילר מתורגם: זוכת האוסקר קלואי זאו מביימת סרט מארוול (25.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט אנסמבל גיבורי-העל "נצחיים" מבית מארוול בבימויה של זוכת האוסקר הטריה קלואי זאו על "ארץ נוודים". בסרט מככבים ריצ'ארד מאדן, ג'מה צ'אן, אנג'לינה ג'ולי, סלמה הייק, קומייל ננג'יאני, ליה מקיו, בארי קוהן וקית הרינגטון.
"שומר הראש ואשת המתנקש" - טריילר: הפעם ריאן ריינולדס עוזר לסמואל ל. ג'קסון להציל את סלמה הייק (15.04.21)
בטריילר של סרט הפעולה "שומר הראש ואשת המתנקש", שוב דמותו של ריאן ריינולדס כשומר הראש נאלצת לשתף פעולה עם המתנקש דריוס קינקייד (סמואל ל. ג'קסון) כדי להגן עליו, והפעם גם על אישתו סוניה (סלמה הייק), אלופת הונאה בינלאומית.
"ההונאה הגדולה" - ביקורת (26.07.19)
"ההונאה הגדולה" מדשדש בין סרט זוהר שבו הדמויות יכולות להיות חד מימדיות, לבין סרט דרמת עומק שבו מנסים להבין מה עומד מאחורי הפעולות של הדמויות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"פראים" של אוליבר סטון הוקדם בארה"ב לקיץ (01.02.12)
הסרט "פראים" עמוס הכוכבים של אוליבר סטון, הוקדם בארה"ב מה-28 בספטמבר - כמעט בחודשיים אל ה-6 ביוני, כנגד הסרט "ספיידרמן".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול