חדשות אודות
טוני קולט

Toni Collette

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"סמטת הסיוטים" - ביקורת: שפע דברים נהדרים (01.02.22)
"סמטת הסיוטים" נהדר מכל בחינה טכנית: צילום, שחזור תקופתי, עיצוב החדרים והחללים, כפי שכבר למדנו לצפות מהבמאי גיירמו דל טורו. העולם שלו הוא כמו הגרסה האפלה והזדונית של טים ברטון, אבל בסוף מורגש שהוא ארוך. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"סמטת הסיוט" - טריילר: גיירמו דל טורו מביא גודש כוכבים, ובראשם בראדלי קופר וקייט בלאנשט (17.09.21)
חביב האימה והפנטסיה גיירמו דל טורו חוזר אחרי זכייתו האחרונה באוסקר עם סרט מפתיע ברזומה: פילם נואר עמוס כוכבים בשם "סמטת הסיוט" ובו מככבים
"הנוסע הסמוי" - טריילר מתורגם: אנה קנדריק וטוני קולט צריכות לשרוד בחלל בלי חמצן (25.03.21)
צפו בטריילר המתורגם למותחן בחלל "הנוסע הסמוי" בכיכובם של אנה קנדריק, טוני קולט, דניאל די קים ושמיר אנדסון, ובבימויו של ג'ו פנה מ"השורד" עם מאדס מיקלסן. איך יתמודדו הנוסעים בחללית למאדים עם העובדה שמערכות החיים ניזוקו ורק שלושה מהם ישרדו?
"אני חושבת לגמור את זה" - טריילר מתורגם: צ'ארלי קאופמן מהרהר בעולם דרך ג'סי באקלי (09.08.20)
צפו בטריילר מתורגם לסרט הדרמה השואב גם מן המתח והאימה "אני חושבת לגמור את זה" של צ'ארלי קאופמן, אשר מבוסס על רומן הביכורים באותו השם מאת איאן ריד, והוא הסרט החי ובאורך מלא הראשון שקאופמן ביים מאז "סינקדוכה ניו יורק" (2008).
"רצח כתוב היטב" - ביקורת: הקצב מגחיך באופן לא חיובי את העלילה (05.12.19)
העלילה של "רצח כתוב היטב" מלאת תפניות והצופים עסוקים בלנחש מיהו האשם, אבל הגילויים המוקדמים והבימוי הבעייתי מרחיקים את הצופים מלשבת בקצה המושב בציפייה לבאות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"רצח כתוב היטב" - טריילר 2: ריאן ג'ונסון קצר שבחים בפסטיבל טורונטו (19.09.19)
קדימון טריילר שני נחת לסרט "רצח כתוב היטב" של ריאן ג'ונסון, השואב מסיפורי המיסתורין של אגתה כריסטי, אחרי הקרנה מוצלחת בפסטיבל טורונטו האחרון.
"רצח כתוב היטב" - טריילר: ריאן ג'ונסון מכניס את דניאל קרייג לפרשיית מסתורין אגתה כריסטי'ת (08.07.19)
הקולנוען ריאן ג'ונסון נותן את גרסתו לסיפורי המסתורין של אגתה כריסטי עם הסרט "סכינים שלופות" והשחקנים דניאל קרייג, כריס אוואנס, ג'יימי לי קרטיס ואחרים.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ה', שחקניות (15.11.09)
חלקו החמישי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקניות, מקייט בלאנשט, דרך ניקול קידמן ואנג'לינה ג'ולי, וכלה בדקוטה פאנינג.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול