חדשות אודות
דברה מסינג

Debra Messing

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אין גברים כאלה" - ביקורת #1: קומדיה רומנטית חמודה שמנסה להיות רגילה וגם לא-רגילה (06.10.22)
"אין גברים כאלה" היא קומדיה רומנטית חמודה, שבמרכזה שני גברים, והיא בעיקר מוצלחת כשהיא מתרכזת בחיי האהבה של הדמות הראשית. היא מנסה להיות קומדיה רומנטית לא-רגילה ובו בזמן רגילה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 32- "סוף הוליוודי" (2002) (20.11.18)
ב"סוף הוליוודי" של וודי אלן יש ארבע דמויות עם השמות אל, האל, ואל ואֶלִי שאותן מגלמים בהתאמה מארק ריידל, טריט ויליאמס, וודי אלן וטיה לאוני. סקירה מלאה על הקומדיה מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 28- "סלבריטי" (1998) (06.11.18)
בסרטו החמישי בשחור-לבן של וודי אלן, "סלבריטי", מככבים קנת' בראנה, ג'ודי דיויס, ליאונרדו די'קפריו, ג'ו מנטייה ואחרים. יונתן דורון סוקר את הסרט הארוך ביותר עד כה של וודי אלן.
"חיפוש" - ביקורת (28.09.18)
הגימיק של הסרט "חיפוש" הופך לדרך מרתקת לספר את הסיפור, שלא רק שאינה הופכת את הסרט למייגע או משעמם, אלא אפילו מצליחה להיות גלגל ההצלה שלו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
יס רכשה את סדרת המתח "טאץ'"; הוט את המיוזיקל "סמאש" (03.02.12)
יס רכשה לשידור את סדרת המתח "טאץ'" שיצר טים קרינג ו והוט רכשה את הסדרה המוסיקלית "סמאש" שהגה סטיבן שפילברג ובכיכובה של דברה מסינג.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה