חדשות אודות
רוז בירן

Rose Byrne

חדשות
"פיטר ראביט 2" - טיזר טריילר: הארנב השובב מוצא עולם שבו שובבותו מוערכת (26.10.19)
אולפני סוני שחררו קדימון טריילר לסרט המשפחה "פיטר ראביט 2" בבימויו של וויל גלוק ובקולו של ג'יימס קורדן, הממשיך את עלילות הארנב השובב שהיוו הצלחה יפה אשתקד. צפו.
"פתאום משפחה" - ביקורת (06.12.18)
"פתאום משפחה" הוא סרט מצחיק, מרגש וכן על משפחה, תהליך אומנה, הקרבה ואהבה עם מעט טון מחנך ויותר ממעט טון קיטשי, שמותיר את הצופים בהרגשה חמימה בפנים בסיומו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" - ביקורת #3 (20.08.18)
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" מצליח להצחיק וגם מעט לרגש ובעיקר שומר על קצב נכון ועניין, בשילוב של רגעים אנושיים שקל להזדהות איתם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" - ביקורת #2 (17.08.18)
הסרט "ג'ולייט, הגרסה העירומה" עם אית'ן הוק, רוז ביירן וכריס או'דאוד, מצליח להיות רגיש מאוד ומצחיק מאוד בו זמנית. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" - ביקורת #1 (16.08.18)
על אף ששמו עשוי לרמוז אחרת, "ג'ולייט, הגרסה העירומה" הוא סרט קומדיה מוצלח מאוד. הוא מצחיק, אנושי, מקורי, בוגר ועשוי טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
ההמשך של "אקס מן" מתגמש בשביל ג'ניפר לורנס ו"משחקי הרעב" (08.04.12)
צילומי סרט ההמשך של "X-מן: ההתחלה" נקבעו לינואר 2013, בכדי שהשחקנית ג'ניפר לורנס תוכל להצטלם גם לסדרת הסרטים האחרת שלה: "משחקי הרעב".
עוד מ"הרוע שבפנים" עבור ג'יימס וואן (05.02.12)
ג'יימס וואן במגעים לביים את סרט ההמשך של "הרוע שבפנים" ולי ואנל כבר בתהליכי כתיבת התסריט, עם כוונה להתחיל את הפקתו במהלך 2012.
ביקורת: אקס-מן - ההתחלה (03.06.11)
"אקס-מן: ההתחלה" הוא סרט שרובו מרגיש ומצולם כמו קדימון ליונתן דורון, עם בנייה עצומה לקראת מה שיבוא, וקטע הסיום מוצלח אך לא מרהיב - וכזהו הסרט כולו.
קדימון רשמי לסרט "אקס-מן: הכיתה הראשונה" (11.02.11)
קדימון ראשון רשמי לסרטו של מתיו ווהן, בכיכובם של ג'יימס מק'אבוי, מייקל פסבנדר, ג'ניפר לורנס, ג'ניוארי ג'ונס, קווין בייקון, ורוז בירן.
תמונה ראשונה מתוך "אקס-מן: הכיתה הראשונה" (19.01.11)
העלילה לוקחת אותנו אל השנים המוקדמות של האקס-מן, לפני שצ'ארלס אקסוויאר היה ל'פרופסור איקס' ואריק לנשר היה ל'מגניטו', והם היו רק צמד צעירים שמגלה את כוחותיו העל-טבעיים לראשונה.
"אקס-מן: הכיתה הראשונה" מוצא את קרביץ, ג'ונס ובירן (19.08.10)
השחקניות ג'ניוארי ג'ונס וזואי קרביץ הצטרפו לסרט המקדים "אקס-מן: הכיתה הראשונה"; גם רוז בירן מנהלת מגעים להצטרף.
ביקורת: הנבואה (27.05.09)
הכל הולך חלק במשך כל הסרט, אתם אפילו מוצאים את עצמכם ממש ממש נהנים, ואז משהו משתבש ונראה שכולם ירדו מהפסים וחירבו את הסוף של הסרט.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול