חדשות אודות
היילי אטוול

Hayley Atwell

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות - חלק ראשון" - ביקורת (11.07.23)
טום קרוז והבמאי-תסריטאי כריסטופר מקווירי תכננו קטעי פעולה גדולים, מקוורי בנה סביבם עלילה ונוצר "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות - חלק ראשון". איך זה עדיין קורה? למעטים יש עדיין את הכוח הזה שיש לקרוז. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
היילי אטוול מצטרפת לסרט "משימה בלתי אפשרית 7" (07.09.19)
השחקנית היילי אטוול מצטרפת לטום קרוז בסרט "משימה בלתי אפשרית 7". את הסרט יכתוב ויביים כריסטופר מק'קורי בו זמנית עם "משימה בלתי אפשרית 8"
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 37- "חלומה של קסנדרה" (2007) (08.12.18)
אחים (ולא אחיות, לשם שינוי) עומדים במרכז "חלומה של קסנדרה" של וודי אלן, אשר אותם מגלמים יואן מקגרגור וקולין פארל. סקירה מלאה על הסרט שבו גם מופיעים היילי אטוול, סאלי הוקינס וטום וילקינסון, מאת יונתן דורון.
היילי אטוול מקבלת את פני "קפטן נימו" (10.11.11)
השחקנית הבריטית היילי אטוול מ"קפטן אמריקה" לוהקה לסרט "שובו של קפטן נימו", עיבוד/המשך תלת מימדי לספר "20 אלף מיל מתחת למים" מאת ז'ול ורן.
קפטן אמריקה - ביקורת (04.08.11)
"קפטן אמריקה" הוא סרט לא-זול שבא לעשות מכה גדולה ולהיעלם בלי יותר מדי מעריצים או שונאים חדשים מהקומיקס. זהו מוצר בידור חולף, וגם כאלה צריך, אך לא כזה - לא ככה. יונתן דורון מבקר.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם