חדשות אודות
מתיו גוד

Matthew Goode

חדשות
"הדוכס" - ביקורת: ברודבנט ומירן מקסימים ומכניסים עושר לדמויות (05.03.22)
"הדוכס" הוא סרט תקופתי צנוע, שמלא בקסם, משחק טוב ודיאלוגים מעוררי השראה. ג'ים ברודבנט והלן מירן מקסימים ביחד ולחוד, הדינמיקה ביניהם אמינה מאוד ומהנה לצפיה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר 3: מבטיח להגיע לבתי הקולנוע, אבל בלי דם? (22.06.20)
האם הסרט המקדים "קינגסמן: ההתחלה" בכיכובם של רייף פיינס, דג'ימון הונסו וריס אייפנס סבל מנחת זרועם של אולפני דיסני, אשר הפכו אותו מסרט אלים לסרט יותר נעים למשפחות? צפו בטריילר השלישי שאולי מבשר בדיוק על זה.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר 2 מתורגם: המתורבתים שנלחמים במלחמת העולם הראשונה (01.10.19)
הסרט המקדים "קינגסמן: ההתחלה" יציג לנו כיצד התפתחה סוכנות הביון העצמאית שכיכבה בשני סרטי "קינגסמן" הקודמים, הפעם בכיכובם של האריס דיקינסון, רייף פיינס ודג'ימון הונסו.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר מתורגם: סרט מקדים במלחמת העולם הראשונה (16.07.19)
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 35- "נקודת מפגש" (2005) (01.12.18)
"נקודת מפגש" הוא סרט הדרמה השני ברציפות שאלן לא משחק בו. אחרי שנים שצילם את סרטיו בניו יורק, העיר שכיכבה בסרטיו וניבטה מכל פריים, אלן העתיק את העלילה לראשונה ללונדון. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
ביקורת: שנה מעוברת (17.01.10)
ההתנהלות ב"שנה מעוברת" מלאכותית, תבניתית וצפויה , אך מדובר בדרך משעשעת וחביבה, שעוברת בנעימים בזכות שני השחקנים בתפקידים הראשיים וכמה הופעות משנה חביבות.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול