חדשות אודות
דילן בייקר

Dylan Baker

חדשות
"האיש מהחלומות" - ביקורת: רעיון מקורי, ביצוע לא מהודק (22.12.23)
ל"האיש מהחלומות" עם ניקולס קייג' יש רעיון מקורי, שלא ידעו מה לעשות אתו. זה מתחיל כקומדיה, בערך, ואז זה לא מצחיק ופחות ופחות מהודק, מרוסן ותחת שליטה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ציידים" עם אל פאצ'ינו חודשה לעונה שניה (04.08.20)
אמזון חידשה את סדרת הדרמה-מתח "ציידים" בכיכובם של אל פאצ'ינו ולוגאן לרמן לעונה שניה. את הסדרה יצר דיויד וייל, נכד לניצולת שואה, והפיק בפועל ג'ורדן פיל מ"תברח".
"ציידים" - טריילר סופרבול: אל פאצ'ינו ולוגאן לרמן רוצים למצוא נאצים מסתתרים (29.01.20)
העלילה של "ציידים" מתרחשת בארה"ב של 1977 ומספרת על קבוצה של ציידי נאצים בהובלתו של פאצ'ינו, אשר מגלים כי קצינים נאצים בכירים חיים בקרבם ומתכננים להקים את הרייך הרביעי. צפו בטריילר.
"ציידים" - טיזר טריילר: לפי אל פאצ'ינו, עם נאצים זה לא רצח (05.11.19)
בהמשך לשובם של הנאצים לקדמת הבמה הקולנועית והטלויזיונית בשלל תכנים, הסדרה "ציידים" של אמזון בכיכובם של אל פאצ'ינו, לוגאן לרמן ועוד, התחדשה בטיזר טריילר קצרצר. צפו.
"משפטו של טד בנדי" - ביקורת #2 (26.05.19)
זאק אפרון בסרט "משפטו של טד בנדי" מעביר מצוין את דמות הגבר החם שמשהו באישיותו מריח לא בסדר ובהמשך הסרט את הטירוף הפסיכופתי של הרוצח הערמומי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"משפטו של טד בנדי" - ביקורת #1 (22.05.19)
בסרט "משפטו של טד בנדי" זאק אפרון משחק טוב בתור הרוצח הסדרתי המפורסם שפעל במשך שנים בארה"ב, ומשפטו היה הראשון שבו הוכנסו מצלמות טלוויזיה לאולם בית המשפט האמריקאי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר