חדשות אודות
אינגמר ברגמן

Ingmar Bergman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי הישראלי לפסטיבל ונציה 2021 (26.07.21)
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול", "הרומן", "הנערים") ובכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ואוסקר אייזק יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ונציה 2021. גם יוקרן הסרט "הבת האובדת" של מגי ג'ילנהול בהפקה ישראלית.
"סיפור נישואים" - ביקורת: השחקנים נהדרים (28.11.19)
לסרטו של נואה (נוח) באומבך "סיפור נישואים" צפויה הצלחה רבה במועמדויות על פרסי האוסקר, כולל סיכוי גבוה לזכיה על התסריט. קראו את ביקורת הסרט מאת יונתן דורון שמתפעלת בעיקר מהשחקנים בסרט.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 5- "אהבה ומלחמה" (1975) (14.08.18)
בסרטו החמישי של וודי אלן, "אהבה ומלחמה", מוזכרים דוסטיבסקי, סוכני ביטוח, שפינוזה, "הדיבוק", שאלת קיומו של אלוהים, התאבדות ו"חליל הקסם" של מוצרט. סקירה מאת יונתן דורון.
ביקורת #2: שאטר איילנד (24.02.10)
סקורסזה מביים סרט מהודק מאוד, יוצר פרנויה, אבל ההרגשה המהותית היא שאת הדברים הללו ראינו קודם - הן בסרטיו שלו עצמו והן בסרטים.
מקבץ המלצות סינמטקים 03.12-09.12.09 (03.12.09)
יונתן דורון עורך לכם סדר מבין שטף הסרטים המוקרנים בסינמטקים השבוע, ובוחר את מומלציו.
ביקורת: (500) ימים עם סאמר (11.11.09)
סרט חמוד מאד על אהבה, המתרחש באופן יוצא מן הכלל בלוס אנג'לס. הוא בקלות היה יכול להיות מקוצר לפרק ראשון של סדרה עם פוטנציאל רב.
פסטיבל חיפה 2009: אליוט גולד מגיע לשפוט ולזכות (16.09.09)
השחקן היהודי-האמריקאי, אליוט גולד, יגיע לפסטיבל חיפה בכדי לקבל את פרס הפסטיבל על מצוינות בקולנוע, ולשפוט בתחרות הקולנוע הישראלי העלילתי.
נפטר השחקן דיויד קרדין (07.06.09)
גופתו של השחקן האמריקאי דיויד קרדין ("להרוג את ביל") נמצאה בחדר מלון בבנגקוק. בתחילה טענה המשטרה המקומית להתאבדות, אך בודקת כעת מוות בשוגג.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי