חדשות אודות
טליה קלינהנדלר

Talia Kleinhendler

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הבת האפלה" - ביקורת: מדויק, יוצא דופן ובלתי מתפשר (16.12.21)
"הבת האפלה" הוא סרטה הראשון באורך מלא של מגי ג'ילנהול כבמאית וגם התסריט המשובח הוא פרי עשייתה. הבחירה בספר של פרנטה היא צעד אמיץ אך משתלם - והתוצאה מדויקת ויוצאת דופן. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של חגי לוי הישראלי לפסטיבל ונציה 2021 (26.07.21)
העיבוד למיני-סדרה "תמונות מחיי נישואין" של היוצר הישראלי חגי לוי ("בטיפול", "הרומן", "הנערים") ובכיכובם של ג'סיקה צ'סטיין ואוסקר אייזק יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ונציה 2021. גם יוקרן הסרט "הבת האובדת" של מגי ג'ילנהול בהפקה ישראלית.
הישראליות קלינהנדלר והנדלסמן-קרן יפיקו למגי ג'ינהול עם קולמן, ג'ונסון וסארסגארד (15.02.20)
הישראליות אסנת הנדלסמן-קרן וטליה קלינהנדלר יפיקו את סרט הביכורים של מגי ג'ילנהול, "הבת האבודה" (The Lost Daughter), שיככבו בו השחקנים אוליביה קולמן, דקוטה ג'ונסון, ג'סי באקלי ופיטר סארסגארד.
קרן רבינוביץ' תשקיע 4 מיליון ש"ח ב"לפני הזיכרון" של יהונתן אינדורסקי ו"נווה ברושים" שכתב רן דברת (15.12.15)
קרן רבינוביץ' - פרויקט קולנוע אישרה תקציבים גבוהים לשני סרטים: "לפני הזיכרון" של יהונתן אינדורסקי, ו"נווה ברושים" שכתב רן דברת. הקרן תשקיע כ-2 מיליון ש"ח בכל אחד מהפרויקטים.
הוכרזו מענקי מיזם הקולנוע ירושלים אפר'-2012: שמי זרחין עובר לירושלים (25.07.12)
המיזם לקולנוע ולטלויזיה ברשות לפיתוח ירושלים הכריז על 13 הפרויקטים שבחר להשקיע בהם בסבב שנסגר באפריל 2012, ובינהם ניתן למצוא את "אבניבי" של שמי זרחין, "יונה" של ניר ברגמן ו"תיקון" של אבישי סיון.
מיכל שטמלר נוסעת אל "בית לחם" (14.11.11)
השחקנית מיכל שטמלר לוהקה לסרט הביכורים הישראלי "בית לחם" של יובל אדלר, המספר על מערכת יחסים בין סוכן שב"כ לבין אחיו הצעיר של מפקד גדודי חללי אל אקצא שגייס לשירותו.
חיים טופול פוגש את "הבן של אלוהים" (20.10.11)
לאחר היעדרות בת 26 שנים, חיים טופול יככב עם זהר שטראוס בסרט הדרמה "הבן של אלוהים", שיביימו גיא נתיב וארז תדמור על פי תסריט שכתבו יחד.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי