חדשות אודות
רובן פליישר

Ruben Fleischer

חדשות
"אנצ'רטד" - ביקורת: סרט מהנה בזכות הקסם של טום הולנד (18.02.22)
מעטים הם שחקני הקולנוע הצעירים שניחנו בכמות הקסם והכריזמה שיש לטום הולנד, והוא עושה את הסרט. מבחינה תסריטאית, הדמות שלו בסרט "אנצ'רטד" שטוחה לחלוטין אבל אותו הקסם שלו מהפנט את הצופה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
אנטוניו בנדרס מצטרף אל טום הולנד, מארק וולברג בסרט ההרפתקאות "אוצר חבוי" (03.03.20)
אנטוניו בנדרס מצטרף אל טום הולנד ומארק וולברג בסרט ההרפתקאות "אוצר חבוי" (ש.ל.ר, Uncharted). את הסרט יביים רובן פליישר על פי עיבוד לסדרת משחקי הפלייסטיישן שהחלה ב-2007 ומכרה עד כה למעלה מ-41 מיליון עותקים.
אנדי סרקיס יביים את "ונום 2" (06.08.19)
אולפני סוני בחרו בשחקן-במאי אנדי סרקיס לביים את "ונום 2", סרט ההמשך להצלחה המפתיעה של סרט הקומיקס "ונום", שגרף כ-856.1 מיליון דולרים בעולם.
"ברוכים הבאים לזומבילנד 2" - טריילר מתורגם: החבורה מתאחדת שנית (30.07.19)
קומדית הפעולה "ברוכים הבאים לזומבילנד 2" מפגישה מחדש את כוכבי הסרט הקודם אמה סטון, וודי הארלסון, ג'סי אייזנברג ואביגיל ברסלין, בניסיונם להמשיך ולנווט בעולמם הדיסטופי מלא הזומבים.
"ונום" - ביקורת (05.10.18)
"ונום" הוא סרט אקשן קומיקסי מהנה למדי, ואם אתם זוכרים לאיזה סוג סרט אתם הולכים, לא תתאכזבו. הנבל הגדול מהיקום של ספיידרמן הופך לדמות חיובית בגילומה של טום הארדי. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
רשמי: "יחידת הגנגסטרים" נדחה בעקבות הטבח בקולנוע בקולורדו (26.07.12)
סרט הפשע "יחידת הגנגסטרים" של רובן פליישר ובכיכובם של ריאן גוסלינג, אמה סטון, שון פן וג'וש ברולין, נדחה מה-7 בספטמבר, על מנת לצלם מחדש סצינה בה מתבצע ירי בתוך אולם קולנוע.
ביקורת DVD: ברוכים הבאים לזומבילנד (17.05.10)
"זומבילנד" מאגד בתוכו בדיוק את מה שאנחנו רוצים מדי פעם מהקולנוע שלנו: קצת בידור, קצת רומנטיקה והרבה מרדפים עקובים מדם.
ביקורת: ברוכים הבאים לזומבילנד (03.12.09)
"ברוכים הבאים לזומבילנד" עשוי בידי חובבי סרטים שמצליחים להצדיע לסרטים ובאותו זמן להיות מקוריים, והכי חשוב להשאיר את הצופה בעניין בזכות הדמויות, דיאלוגים אמינים עם חוש הומור טוב.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה