חדשות אודות
מיכל ברזיס

Mihal Brezis

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"החיוך האטרוסקי" משך מעל מאה אלף צופים (29.07.19)
סרט הדרמה "החיוך האטרוסקי" של הבמאים הישראלים עודד בן-נון ומיכל ברזיס משך מעל מאה אלף צופים בישראל. נדרשו לו ארבעה וחצי שבועות כדי להגיע להישג.
"החיוך האטרוסקי" - ביקורת (07.07.19)
בסרט "החיוך האטרוסקי" יש דמות ראשית עגולה, אך בכל זאת הוא מדשדש בקיטשיות צפויה. קורים לא מעט דברים טובים על המסך, אך הם לא מתכנסים לכדי יצירה זכירה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
ריאיון זוגי עם רותם זיסמן ומוריס כהן: "לא צריך לפחד מליהוק זוג יחד" (18.09.12)
לקראת המועמדות השלישית שלה לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, שיחה עם רותם זיסמן-כהן ובעלה מוריס כהן שמופיע לצידה ב"המשגיחים", על קריירה, על יחסים, על עבודה משותפת של שני שחקנים, על המעבר הצפוי לבימוי ואפילו על הקולנוע העצמאי שעושה גלים בתעשיה המקומית.
הוכרזו המועמדים לפרסי פסטיבל הקצרים בגליל 2012 (09.05.12)
פסטיבל הסרטים הקצרים בגליל 2012 בקרית שמונה, הכריז על מועמדיו לפרס 'שלדג הזהב' במסגרת כללית ובמסגרת סטודנטים: בין המועמדים גם סרטים שבכורתם היתה צפויה להיות בפסטיבל תל אביב.
הסינמטקים יקרינו סרט ישראלי קצר לפני הסרטים באורך המלא (25.01.12)
החל בחודש פברואר 2012, יחלו הסינמטקים בארץ בהקרנת סרטים ישראלים קצרים לפני כל הקרנה של סרטי קולנוע באורך מלא, תחת הכותרת 'מנה ראשונה'.
שלושה בתי ספר לקולנוע בניו יורק יערכו מחווה לביה"ס הישראלי סם שפיגל (08.03.11)
אוניברסיטת קולומביה, ביה"ס טיש לאמנויות של אוניברסיטת ניו יורק וביה"ס לאמנויות ויזואליות, יערכו מחוות רטרוספקטיבה לביה"ס סם שפיגל הירושלמי ויקרינו מסרטי בוגריו.
שלושה פרסים לסרטים ישראלים בפסטיבל מונפליה 2010 (01.11.10)
"קרבת דם" של נעה בן הגיא, "אווה עוזבת" של איה סומך, ו"תסנים" של עילית זקצר קטפו פרסים בפסטיבל מונפליה ים-תיכון 2010 בצרפת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר