חדשות אודות
טום הידלסטון

Tom Hiddleston

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" יושק בארה"ב באמצע נובמבר: נחשפו התכנים הבלעדיים (13.04.19)
שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" (Disney+) יושק בארה"ב באמצע נובמבר, והכריז על התכנים הבלעדיים שיעלו אצלו לצידם של התכנים המוכרים מבית דיסני ופוקס מכל הזמנים, כולל "המנדלוריאן" מ"מלחמת הכוכבים", "משפחת סימפסון", וסדרות של מארוול.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 41- "חצות בפריז" (2011) (22.12.18)
יש בסרט "חצות בפריז" קסם המזכיר סרטים ישנים של וודי אלן. אוון וילסון אולי בתפקידו הטוב ביותר ורייצ'ל מקאדמס מתאימה כמו כפפה לסרטים של אלן. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
"הנוקמים" הופך לסרט השלישי הכי רווחי בהיסטוריה (03.06.12)
סרט הפעולה שמאגד מספר גיבורי על "הנוקמים", חצה את רף 1.355 מיליארד הדולרים והפך לסרט השלישי הכי רווחי בעולם של כל הזמנים, במקומו של "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני".
"הנוקמים" - ביקורת #2 (12.05.12)
בפני וידון עמדה משימה של חלוקת זמן המסך בין גיבורי על מרובים ובהתאמה שורת כוכבים הוליוודיים מכובדים, והוא עושה זאת בהצלחה. אופיר איל מבקרת.
"הנוקמים" - ביקורת #1 (11.05.12)
בשנים האחרונות היו לנו את הסרטים "הענק", "איירון-מן", "קפטן אמריקה" ו"ת'ור" ועכשיו גיבורי-העל של הסרטים הללו מצטרפים יחד כדי ליצור את קבוצת "הנוקמים". אם אהבתם את הסרטים לעיל, תיהנו גם מ"הנוקמים". יונתן דורון מבקר.
"הנוקמים" - טריילר 2 (01.03.12)
טריילר שני ומוצלח לסרט האול-סטארס של גיבורי העל "הנוקמים", עם: איירון מן, תור, הענק, האלמנה השחורה, קפטן אמריקה, הוקאיי ועוד.
תמונות רשמיות ראשונות מתוך "האוונג'רס" (06.10.11)
התמונות הראשונות מתוך "אוונג'רס" חושפות את החליפה החדשה של קפטן אמריקה, מי אחד הרשעים בסרט וכיצד נראה סמואל ל. ג'קסון יורה כשהוא שתום-עין.
ביקורת: חצות בפריז (24.06.11)
עם תקציב של 30 מיליון דולר, שהלכו בעיקר לתפאורות ותלבושות יפות, "חצות בפריז" הוא הסרט היקר ביותר של וודי אלן אי פעם, והוא מצליח מאוד בארה"ב ובשאר העולם.
ביקורת: ת'ור (28.04.11)
העלילה הרזה מלכתחילה די מחוררת ודברים שרירותיים לחלוטין מתרחשים כשצריך, כמו במיתולוגיה, אך התנופה בבימוי והחן של השחקנים מצילים את הסרט.
תמונה חדשה מתור "ת'ור": הכירו את אודין ואת לוקי (14.07.10)
סרט הקומיקס "ת'ור" התחדש בתמונה רשמית חדשה בכיכובם של כריס המסוורת' בתור ת'ור, אנתוני הופקינס בתור אודין, וטום הידלסטון בתור לוקי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר