חדשות אודות
קורי סטול

Corey Stoll

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ראצ'ד" - טריילר מתורגם: ריאן מרפי בוחן את מקור הרשע של האחות מ"קן הקוקיה" (09.09.20)
צפו בטריילר הסופי והמתורגם לסדרת המתח המסוגננת "ראצ'ד" מבית ריאן מרפי על האחות מילדרד ראצ'ד מהספר והסרט המפורסמים "קן הקוקיה". העלילה מוצאת את האחות ראצ'ד (שרה פולסון) בתחילת דרכה המקצועית... והאכזרית על רקע שנות ה-1940.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 46- "קפה סוסייטי" (2016) (08.01.19)
"קפה סוסייטי" של וודי אלן מצולם להפליא בידי הצלם הוא ויטוריו סטוררו - אלוף הצבעים - והוליווד וניו יורק של סוף שנות ה-30 משוחזרות במלוא התפארת, עם תלבושות משגעות. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
"האדם הראשון" - ביקורת #2 (18.10.18)
יש משהו נועז בלקחת את אחד הארועים המכוננים ביותר בהיסטוריה של המאה ה-20, ולהשתמש בו כסיפור רקע לסיפור האישי והאינטימי העומד במרכז "האדם הראשון" של דמיאן שאזל. הבעיה שזה לא עובד והסרט משעמם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"האדם הראשון" - ביקורת #1 (18.10.18)
הנושא ההיסטורי, השחקן המפורסם והבמאי הפכו את "האדם הראשון" למעורר סקרנות ואף למתמודד צפוי בטקסי הפרסים, ברם הסרט פחות טוב מ"לה לה לנד" ומ"ויפלאש" של אותו הבמאי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים