חדשות אודות
קלי מרסל

Kelly Marcel

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ונום 2" - ביקורת: למי שאהב את הסרט הראשון (16.10.21)
למי שאהב את החלק הראשון, "ונום 2" הוא הימור יחסית בטוח, שמעט טוב יותר, ברם עדין לא הצליח להתחבב מספיק על גל סדלינסקי. כמו בקודם, גם בסרט זה הרבה אלימות גרפית, אבל בלי הרבה דם. ביקורת סרט.
"קרואלה" - ביקורת: אכזריות בלתי פוסקת בקהל (04.06.21)
יונתן דורון לא הלך לסרט "קרואלה" בציפייה ליצירת מופת אלא בתקווה לסרט מבדר עם רגעים מצחיקים בזכות שתי האֶמות - אמה סטון ואמה תומפסון - אבל אין אפילו כימיה ביניהן. לא עפים ניצוצות, הן משעשעות לעתים נדירות בבאלגן הזה. ביקורת סרט.
"ונום 2" - טריילר מתורגם: וודי הארלסון מגיע להתגרות ביצור השחור של טום הארדי (11.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט ההמשך עמוס אנימצית המחשב "ונום 2" שמחזיר את השחקן טום הארדי לגלם את אדי ברוק, הוא ונום, ולצידו מצטרפים וודי הארלסון בתור קארנג' וגם נעמי האריס בתור שרייק.
אנדי סרקיס יביים את "ונום 2" (06.08.19)
אולפני סוני בחרו בשחקן-במאי אנדי סרקיס לביים את "ונום 2", סרט ההמשך להצלחה המפתיעה של סרט הקומיקס "ונום", שגרף כ-856.1 מיליון דולרים בעולם.
"ונום" - ביקורת (05.10.18)
"ונום" הוא סרט אקשן קומיקסי מהנה למדי, ואם אתם זוכרים לאיזה סוג סרט אתם הולכים, לא תתאכזבו. הנבל הגדול מהיקום של ספיידרמן הופך לדמות חיובית בגילומה של טום הארדי. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
טרה נובה - ביקורת (29.09.11)
נתוני הפתיחה של "טרה נובה" מרשימים, אבל בעבר-הקרוב נעשה בהם בעיקר שימוש יח"צני ולא מועיל לתוכן הסדרה - כך שכמעט מפתיע שהסדרה לא רעה בכלל. אלי שגב מבקר.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה