חדשות אודות
לילי קולינס

Lily Collins

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אמילי בפריז" חודשה לעונה שניה (12.11.20)
הסדרה המדוברת "אמילי בפריז" של דארן סטאר ובכיכובה של לילי קולינס חודשה בידי נטפליקס לעונה שניה. החדשות על חידושה של הסדרה הגיעו באמצעות מכתב בדיוני מאת הבוסית של אמילי, סילבי גרטו - בואו לראות מה היא כתבה.
"מאנק" - תמונות: דיויד פינצ'ר מביים בשחור לבן את הסיפור מאחורי התסריט ל"אזרח קיין" (07.09.20)
סרט הביוגרפיה "מאנק" של דיויד פינצ'ר על תסריטאי "האזרח קיין", הרמן ג'יי. מנקייביץ', התחדש בתמונות ראשונות שמראות את השחזור של ההתנהלות בתור הזהב בהוליווד. זהו הסרט באורך מלא הראשון שפינצ'ר מביים מאז "נעלמת".
"משפטו של טד בנדי" - ביקורת #2 (26.05.19)
זאק אפרון בסרט "משפטו של טד בנדי" מעביר מצוין את דמות הגבר החם שמשהו באישיותו מריח לא בסדר ובהמשך הסרט את הטירוף הפסיכופתי של הרוצח הערמומי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"משפטו של טד בנדי" - ביקורת #1 (22.05.19)
בסרט "משפטו של טד בנדי" זאק אפרון משחק טוב בתור הרוצח הסדרתי המפורסם שפעל במשך שנים בארה"ב, ומשפטו היה הראשון שבו הוכנסו מצלמות טלוויזיה לאולם בית המשפט האמריקאי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
קצרים: נועם מורו יביים את ההמשך של "300"; גיום קולט סרה ל"אקירה"; דיאבלו קודי פונה לבימוי ועוד (17.07.11)
אולפני האחים וורנר קיימו מעין מיני תחרות פנימית שלהם על בימוי סרט ההמשך של "300" בין נועם מורו לבין גיום קולט-סרה, ולבסוף בחרו במורו ולקולט-סרה נתנו את "אקירה". חדשות בקצרה.
כריס המסוורת' יככב ב"שלגיה והצייד" (15.05.11)
כוכב "ת'ור", כריס המסוורת', יעמוד לצידה של קריסטן סטוארט בראש העיבוד הקולנועי לאגדה המפורסמת, "שלגיה והצייד". מחליף את ויגו מורטנסן ואחרים שהיו מועמדים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים