חדשות אודות
תום חגי

Tom Hagi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
מקבץ המלצות סינמטקים 01.03-07.03.12 (01.03.12)
השבוע בהמלצות הסינמטקים של אידיבי הקרנות הבכורה של הסרט הישראלי "קשת בענן", הקרנות טרומיות של "חתולים על סירת פדלים" ועוד.
"תא גורדין" - קדימון לסדרת הריגול הישראלית עם רן דנקר (14.12.11)
רן דנקר מגלם ב"תא גורדין" קצין מעוטר ומצולק, שנדרש לבחור האם לבגוד בהוריו או במדינה אליה הוא לא חדל מלשאוף להתקבל, משההורים נדרשים לגייס אותו לריגול הרוסי.
קדימון לסרט הישראלי "קשת בענן" עם מיכאל אלוני (04.10.11)
הסרט הישראלי המבוסס על אירועים אמיתיים "קשת בענן" של אלירן אליה, בו מככבים מיכאל אלוני, תום חגי, עדו ברטל ומשה אשכנזי, התחדש בקדימון רשמי.
תמונות וקדימונים חדשים מהסדרה "אורים ותומים" (11.05.11)
העלילה עוקבת אחרי חיי המורים, הרבנים, התלמידים וההורים בישיבה, כשברקע גופתו של אחד התלמידים נמצאת במאגר המים הסמוך לישיבה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה