חדשות אודות
ענת גפני

Anat Gafni

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הפילגש" - ביקורת: אניה בוקשטיין מצוינת, אך האם התיאטרליות הכרחית? (10.03.24)
"הפילגש" אשר נוצר בהפקת בזק וצולם בשבועיים אינטנסיביים סביב אחד מסגרי הקורונה, מנסה להביא את הפרינג' למסך הגדול ומציג משחק מצוין של אניה בוקשטיין כשלצידה דאנה איבגי בתפקיד שכתוב פחות טוב. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" נמכרה לנטפליקס ולערוצים בגרמניה ובהולנד (22.04.21)
סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" נמכרה להפצה עולמית בסטרימינג לנטפליקס, מלבד גרמניה והולנד, שם היא נמכרה לערוצים RTL הגרמני ו-NPO ההולנדי. זוהי המכירה השניה של סדרה מבית 'רשת 13' לנטפליקס, אחרי "המדרשה".
סדרת המתח הישראלית "בלקספייס" חודשה לעונה שניה (17.01.21)
סדרת המתח-מיסתורין הישראלית "בלקספייס" בכיכובו של גורי אלפי חודשה לעונה שניה בידי 'רשת 13'. גם את העונה הבאה יפיקו 'דרמהטים' הישראלית ו'פדריישן אנטרטיינמנט' הצרפתית, וכעת היא תיכנס לשלב גיבוש הרעיון העלילתי וכתיבת התסריט.
"בלקספייס" - טריילר: גורי אלפי חוקר אירוע ירי בבית ספר בישראל (22.11.20)
צפו בקדימון-טריילר לסדרת המיסתורין הישראלית "בלקספייס" של סהר שביט וענת גפני, בכיכובם של גורי אלפי, אסי לוי, שי אביבי, ליאנה עיון, עונג אפרון, רעות אלוש, מירב שירום, גילי איצקוביץ' ואייל שיקרצי.
אניה בוקשטיין מגלה על "הפילגש" דאנה איבגי (19.10.20)
השחקנית אניה בוקשטיין מצטרפת אל דאנה איבגי בסרט "הפילגש" של מעיין ריף. את התסריט כתבה ריף ביחד עם שותפתה ל"על מרתה לעוף", ענת גפני.
דאנה איבגי היא "הפילגש" של מעיין ריף (16.10.20)
השחקנית דאנה איבגי תגלם את "הפילגש" בסרטה של מעיין ריף, על מלבישה בתיאטרון שמנהלת רומן אסור עם מחזאי נשוי, וכשהוא נפטר היא כואבת את מותו ומחליטה להגיע לשבעה מבלי שאישתו ומשפחתו יודעים על הרומן הסודי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר