חדשות אודות
סטיב מקווין

Steve McQueen

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

סיכום העשור (2019-2010) חלק ו': במאים (08.12.19)
בין השמות הבולטים מאחורי המצלמה בעשור האחרון בלטו שלושה במאים ממכסיקו - אלפונסו קוארון, אלחנדרו ג'י. אינארטו וגיירמו דל טורו - ושלושה דוברי צרפתית-קנדית מקנדה - דני וילנב, ז'אן מארק-ואליי וקסוויאר דולאן.
"אלמנות" - ביקורת #2 (16.11.18)
"אלמנות" הוא סרט דרמה עם שוד, סרט טוב עם רגעים אלימים ומשחק טוב של כל השחקנים בו, ביניהם ויולה דיויס, אליזבת' דביקי, דניאל קלואה ורוברט דובאל, אשר היה יכול להיות טוב בהרבה עם מספר קיצוצים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אלמנות" - ביקורת #1 (15.11.18)
"אלמנות" של סטיב מקווין בכיכובה של ויולה דיויס, מצליח להיות, רוב הזמן, סרט מתח-אקשן אינטליגנטי ומרתק, ששם דגש על הדרמה יותר מאשר על הפעולה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"בושה" - ביקורת (21.03.12)
אמנם מייקל פסבנדר נפלא והבימוי והעיצוב של סטיב מקווין מרהיבים, אך ללא עלילה מבוססת מספיק - אין ל"בושה" הרבה להציע מעבר לסצינות נועזות.
"רעב" - ביקורת (18.03.12)
"רעב" אינו מציג מבנה עלילתי שגרתי, אך באמצעות ריאליזם בלתי מתפשר של הבמאי סטיב מקווין ומחויבות יוצאת דופן מצד הכוכב שלו מייקל פסבנדר מתקבלת תוצאה מאלפת. אלי שגב מבקר.
מקבץ המלצות סינמטקים 02.02-08.02.12 (02.02.12)
השבוע בהמלצות הסינמטקים שלנו סרטו זוכה פסטיבל ירושלים של דוקי דרור, "מנדלסון - חזיונות בלתי פוסקים"; אירוע הפרינג'דר הראשון בחולון, מחווה לקק"ל ופסטיבל הקולנוע הבריטי.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם