חדשות אודות
אנני פוטס

Annie Potts

חדשות
"מכסחי השדים: החיים שאחרי" - ביקורת #2: מהנה אפילו שברורה סחיטת הנוסטלגיה (26.11.21)
העלילה היא לא הצד החזק של "מכסחי השדים: החיים שאחרי". התסריט עוד פחות. גיא ברמן מכליס אפילו לא לגמרי משוכנע שניתן ממש לקרוא לו סרט - מדובר במוצר צריכה נוסטלגי למי ש"מכסחי השדים" היוו עבורו חלק חשוב בילדותו. ביקורת סרט.
"מכסחי השדים: החיים שאחרי" - ביקורת #1: רק פורט על מיתרי נוסטלגיה (25.11.21)
בסרט "מכסחי השדים: החיים שאחרי" אין מספיק דברים מעבר לנוסטלגיה, חדשים או מקוריים, כדי להצדיק את קיומו מלבד לשמש כמעין גשר בין הסרט המקורי מ-1984 לסרט הבא שיבוא אחרי זה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"לאמפ לייף" - טריילר: התלאות של בו-פיפ לפני "צעצוע של סיפור 4" (25.01.20)
צפו בקדימון-טריילר של סרט האנימציה "לאמפ לייף" (Lamp Life) המתמקד בקורותיה של הדמות בו-פיפ בין עלילות הסרטים "צעצוע של סיפור 2" ו"צעצוע של סיפור 4".
"מכסחי השדים 3" - טריילר מתורגם: ג'ייסון רייטמן ממשיך את שני סרטיו של אביו אייבן (10.12.19)
צפו בקדימון-טריילר לסרט "מכסחי השדים 3: החיים שאחרי" מאת הבמאי ג'ייסון רייטמן, בנו של אייבן, שימשיך את שני סרטי "מכסחי השדים" שביים אביו, אייבן, ובלי קשר לעלילת הסרט הנשי "מכסחות השדים".
"צעצוע של סיפור 4" - ביקורת #2 (25.06.19)
"צעצוע של סיפור 4" מרגיש מאולץ ומזניח את הגרעין של הסרטים הקודמים - הקשר של וודי ושל באז; אבל ילדים יהנו ממנו מאד ומבוגרים (יחסית) יתרפקו על הנוסטלגיה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"צעצוע של סיפור 4" - ביקורת #1 (20.06.19)
"צעצוע של סיפור 4" פחות טוב משלושת הסרטים הקודמים בסדרה, והוא עדיין סרט מהנה. כיף לחזור ולצפות בשלל הדמויות הנהדרות המוכרות, בתוספת צעצועים חדשים מגניבים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים