חדשות אודות
אליזבת' דביקי

Elizabeth Debicki

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #1: אפילו לא מבדר (03.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - האחרון עם צוות השחקנים הנוכחי בהובלת כריס פראט - אינו סרט איום ונורא כמו שיש בו עומס אדיר של דברים מיותרים, כשלים ובעיות שמונעים ממנו אפילו להיות מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הציור" - ביקורת: אחרי פתיחה מוצלחת, הסרט אטי בלי תמורה (08.07.21)
דרמת המתח "הציור" ממשיכה מקטע פתיחה מוצלח אל איטיות ללא תמורה, ועם בעיות בימוי שמחמירות את חוסר המיצוי של רעיון יפה אשר אינו בא לידי ביטוי כמו שצריך בעלילה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"טנט" - ביקורת: שעתיים וחצי של נולאן מנסה יותר מדי להרשים ולהלהיב (28.05.21)
בסרטו העוסק במסע בזמן "טנט", הבמאי-תסריטאי כריסטופר נולאן יותר מדי מנסה להרשים ולהלהיב, ועוד חושב שצריך שעתיים וחצי בשביל זה. "טנט" הוא כמו הסרט "דה ז'וו" בכיכובו של דנזל וושינגטון עם תסריט פחות טוב, תקציב גבוה יותר, ובנו ג'ון דיויד וושינגטון.
"טנט" - טריילר 2 מתורגם: כריסטופר נולן מציג רעיון מסתורי ומפותל (22.05.20)
העלילה המסתורית של "טנט" מאת כריסטופר נולן לא נחשפת במלואה בטריילר השני, ובקווים כלליים מספרת על ניסיון של ג'ון דיויד וושינגטון מ"שחור על לבן" להציל את העולם כשהוא סבוך בתוך פרשיית ריגול בין לאומית גדולה שחלקים ממנה קשורים לעתיד. רוברט פטינסון וקנת' בראנה מככבים גם כן.
"טנט" - טריילר מתורגם: כריסטופר נולן מעקם את הזמן (20.12.19)
צפו בטריילר למותחן מעקם-הזמן "טנט" (Tenet) - הידוע יותר בכינויו 'הסרט של כריסטופר נולן לשנת 2020' - בכיכובם ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון, אליזבת' דביקי, אהרון טיילור-ג'ונסון, קנת' בראנה, מייקל קיין.
"פיטר ראביט 2" - טיזר טריילר: הארנב השובב מוצא עולם שבו שובבותו מוערכת (26.10.19)
אולפני סוני שחררו קדימון טריילר לסרט המשפחה "פיטר ראביט 2" בבימויו של וויל גלוק ובקולו של ג'יימס קורדן, הממשיך את עלילות הארנב השובב שהיוו הצלחה יפה אשתקד. צפו.
אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים למותחן הריגול "טנט" של נולן (01.06.19)
השחקנים אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים אל ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון ואליזבת' דביקי במותחן הריגול "טנט" (Tenet) של כריסטופר נולן.
"אלמנות" - ביקורת #2 (16.11.18)
"אלמנות" הוא סרט דרמה עם שוד, סרט טוב עם רגעים אלימים ומשחק טוב של כל השחקנים בו, ביניהם ויולה דיויס, אליזבת' דביקי, דניאל קלואה ורוברט דובאל, אשר היה יכול להיות טוב בהרבה עם מספר קיצוצים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אלמנות" - ביקורת #1 (15.11.18)
"אלמנות" של סטיב מקווין בכיכובה של ויולה דיויס, מצליח להיות, רוב הזמן, סרט מתח-אקשן אינטליגנטי ומרתק, ששם דגש על הדרמה יותר מאשר על הפעולה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול