חדשות אודות
קומייל ננג'יאני

Kumail Nanjiani

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"נצחיים" - ביקורת #2: תסריט רדוד מול בימוי מהורהר גורמים לשעמום (04.11.21)
10 דמויות יש בחבורת "הנצחיים". אמנם לא כולן באותה רמת חשיבות, אך עדיין להציג 10 דמויות זה לא פשוט. זו כנראה הסיבה שאנחנו מקבלים תיאור שבלוני לא ממש מעניין שלהן. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"נצחיים" - ביקורת #1: הדמויות מאופיינות רק בכוחותיהן (04.11.21)
על אף שכיף לראות בקולנוע חבורות (כמו "הנוקמים"), בסרט המארוול "נצחיים" אי אפשר למצוא עניין בדמויות כי אין בהן דבר מלבד הכוחות שלהן. כנראה שמאיפה שהן מגיעות לא מביעים יותר שמחה, מאמץ, כעס או התרגשות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"נצחיים" - טריילר מתורגם: זוכת האוסקר קלואי זאו מביימת סרט מארוול (25.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט אנסמבל גיבורי-העל "נצחיים" מבית מארוול בבימויה של זוכת האוסקר הטריה קלואי זאו על "ארץ נוודים". בסרט מככבים ריצ'ארד מאדן, ג'מה צ'אן, אנג'לינה ג'ולי, סלמה הייק, קומייל ננג'יאני, ליה מקיו, בארי קוהן וקית הרינגטון.
"דוליטל" - טריילר: רוברט דאוני ג'וניור הוא הדוקטור עם החיות שיוצא לחפש תרופה למלכת אנגליה (14.10.19)
סרט המשפחה "דוליטל" יסמן את הפעם הראשונה שנראה את רוברט דאוני ג'וניור משחק מאז "הנוקמים 4: סוף המשחק", וגם את הפעם הראשונה שהוא לא בסרט שקשור לאולפני מארוול מאז "השופט". צפו בטריילר.
"שוטר על הדרך" - ביקורת (13.07.19)
בהיותו קומדיה קיצית בלתי מתחייבת על צמד גברים שונים שיהפכו לחברים לא נדרש מהסרט "שוטר על הדרך" להגיע לרמות תסריט גבוהות, והשימוש של התסריט ברעיונות של 'אובר' הוא מספק.
"שוטר על הדרך" - טריילר 2 מתורגם: נסיעת אובר מהגיהנום (11.06.19)
העלילה של "שוטר על הדרך" מפגישה בין בלש סמוי (דייב בטיסטה) שעולה על נסיעת אובר עם נהג מנומס (קומייל ננג'יאני) ויחד הם יוצאים להרפתקה שתעמיד בסיכון את נישואיו של הנהג ואת הדירוג המושלם שלו באפליקצית הנסיעות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם