חדשות אודות
קייט מקינון

Kate McKinnon

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

ניקולס קייג' יגלם את ג'ו אקזוטיק מ"חיות רעות-טייגר קינג" (05.05.20)
כישורי המשחק הנוטים לביזאר של ניקולס קייג' ישמשו אותו לגלם את ג'ו אקזוטיק מ"חיות רעות" ("טייגר קינג") בסדרה מתוסרטת בת 8 פרקים. היא מצטרפת לעיבודים נוספים מתוכננים עם רוב לאו ועם קייט מקינון.
רוב לאו יגלם את ג'ו אקזוטיק מ"חיות רעות" בעיבוד מתוסרט (13.04.20)
השחקן רוב לאו והמפיק ריאן מרפי עובדים על עיבוד מתוסרט של הלהיט "חיות רעות" מבית נטפליקס, בו ככל הנראה יגלם לאו את אחד מגיבורי הסדרה התיעודית, ג'ו אקזוטיק. הסדרה היא אחת המצליחות של נטפליקס ועקפה את נתוני הצפיה של העונה השניה של "דברים מוזרים".
"פצצה" - ביקורת: שלוש השחקניות הראשיות אמינות וסוחפות בסרט קר (20.12.19)
לצד שחקניות מצוינות, על פניו עומד מאחורי "פצצה" צוות מנצח להציג את הסיפור הזה על הטרדות וניצול מיני. אך בפועל, הקרירות ששירתה היטב את סרטיהם הקודמים, פוגמת בהבנה הרגשית והנפשית של תקיפה וניצול מיני. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"פצצה" - טריילר 2: קשה לזהות את שרליז ת'רון (16.10.19)
קשה לזהות את שרליז ת'רון בסרט הדרמה "פצצה" (Bombshell) גם על פי הקדימון טריילר החדש שאולפני ליונסגייט שחררו. זה לא המקרה של "מונסטר", אבל מספיק כדי להצדיק רחש-בחש סביב מועמדות לפרס האוסקר.
"פצצה" - טריילר: שרליז ת'רון, ניקול קידמן ומרגו רובי יוצאות נגד ראש פוקס ניוז (22.08.19)
הסרט עם השם הקשה לתרגום "פצצה" (Bombshell), מבוסס על מקרה אמיתי בתאגיד הענק 'פוקס ניוז', שבו קבוצת נשים החליטו להתמודד מול תרבות האפליה של מנהל רשת הטלויזיה המרכזית.
"יסטרדיי" - ביקורת (04.07.19)
"יסטרדיי", סרט עם רעיון ממש חמוד, מדגים איך אפשר לקחת גימיק שהיה מחזיק יופי כסרט קצר של חצי שעה, ולהפוך אותו לסרט מפרך - אפילו ששירי הביטלס מלווים את הפסקול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי