חדשות אודות
יורגוס לנתימוס

Yorgos Lanthimos

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

תחזית הזוכים באוסקר 2024 (05.03.24)
יונתן דורון מהמר על הזוכים בפרסי האוסקר לשנת 2024 - באילו פרסים יזכה "אופנהיימר"? ומה עם הסרט של סקורסזה והסרט של יורגוס לנתימוס? ובאילו פרסים יזכה סרט השואה "אזור העניין" או שובר הקופות של השנה "ברבי"? בדקו ושמרו להשוואה.
"מסכנים שכאלה" - ביקורת #2: חוויה טוטאלית ונפלאה (27.01.24)
העולם האודיו-ויזואלי, הסוריאליסטי והצבעוני של "מסכנים שכאלה", מקשה לקלוט בזמן אמת מה מתרחש, גם בגלל הביזאריות הלא מוכרת שצריך לפרש בזמן אמת, וגם בגלל העושר הלא נגמר. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"מסכנים שכאלה" - ביקורת #1: הרבה דברים יפים וחכמים בסרט שלא לכל אחד (26.01.24)
לא קל להוביל סרט עם דמות לא מפותחת שכלית ושמתנהגת מוזר, אבל בסרט "מסכנים שכאלה" אמה סטון המקסימה לא מצחיקה באותה צורה כמו שהיא רגילה ועדיין מצליחה להיות מעניינת. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
סיכום העשור (2019-2010) חלק ו': במאים (08.12.19)
בין השמות הבולטים מאחורי המצלמה בעשור האחרון בלטו שלושה במאים ממכסיקו - אלפונסו קוארון, אלחנדרו ג'י. אינארטו וגיירמו דל טורו - ושלושה דוברי צרפתית-קנדית מקנדה - דני וילנב, ז'אן מארק-ואליי וקסוויאר דולאן.
"המועדפת" - ביקורת סרט (04.02.19)
"המועדפת" שופע רגעים חזקים וקומפוזיצית תמונות מושכת ומעניינת. לעומת סרטים תקופתיים אחרים על בית המלוכה האנגלי/הבריטי הוא לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי, מה שמשאיר אותו קליל וסוחף. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר