חדשות אודות
הויט ואן הויתמה

Hoyte Van Hoytema

חדשות
"אופנהיימר" - ביקורת #2: מספיק בשביל ללמוד קצת, לא מספיק בשביל להעמיק (22.07.23)
"אופנהיימר" עשוי בצורה שמנסה לעורר איזו ארשת חשיבות וחוויה "גדולה מהחיים" שאפשר לראות את התפרים - כלומר, להפריד בין הסאונד לבין הוידאו האבסטרקטי והתסריט שמלא במשפטי מחץ שלרוב לא מרגישים טבעיים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אופנהיימר" - ביקורת #1: הקטעים המעניינים נבלעים בבליל שעמום (20.07.23)
בסרט "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ובכיכובם של קיליאן מרפי, מאט דיימון ורוברט דאוני ג'וניור, יש קטעים מעניינים, הסיפור אמור להיות מרתק, ויש רגעים טובים אבל הם נבלעים בבליל בלתי פוסק של רגעים משעממים ובזבוז זמן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"טנט" - ביקורת: שעתיים וחצי של נולאן מנסה יותר מדי להרשים ולהלהיב (28.05.21)
בסרטו העוסק במסע בזמן "טנט", הבמאי-תסריטאי כריסטופר נולאן יותר מדי מנסה להרשים ולהלהיב, ועוד חושב שצריך שעתיים וחצי בשביל זה. "טנט" הוא כמו הסרט "דה ז'וו" בכיכובו של דנזל וושינגטון עם תסריט פחות טוב, תקציב גבוה יותר, ובנו ג'ון דיויד וושינגטון.
"טנט" - טריילר מתורגם: כריסטופר נולן מעקם את הזמן (20.12.19)
צפו בטריילר למותחן מעקם-הזמן "טנט" (Tenet) - הידוע יותר בכינויו 'הסרט של כריסטופר נולן לשנת 2020' - בכיכובם ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון, אליזבת' דביקי, אהרון טיילור-ג'ונסון, קנת' בראנה, מייקל קיין.
"אד אסטרה" - ביקורת (19.09.19)
הדמות של בראד פיט בסרט "אד אסטרה" היא מעניינת, ההתנהלות שלו מוצלחת, הוא נוגע ללב ולא נופל לקלישאות; אבל אין בזה מספיק כדי לראות סרט של שעתיים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אד אסטרה" - טריילר מתורגם: בראד פיט יוצא לחלל (06.06.19)
סרט הדרמה-מד"ב "אד אסטרה" של ג'יימס גריי בכיכובו של בראד פיט התחדש בטריילר ראשון. אולפני פוקס דוחפים את הסרט הזה בתור "בין כוכבים" הבא, ומככבים בו גם טומי לי ג'ונס, ליב טיילר ודונלד סאת'רלנד.
אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים למותחן הריגול "טנט" של נולן (01.06.19)
השחקנים אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים אל ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון ואליזבת' דביקי במותחן הריגול "טנט" (Tenet) של כריסטופר נולן.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים