חדשות אודות
גל אמיתי

Gal Amitai

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"קרב אוויר" - ביקורת: סרט אקשן ישראלי עמוס ריגושים ומתח (13.04.24)
"קרב אוויר" עם מאור שוויצר ודניאל ליטמן הוא סרט ישראלי שמראה גאווה, אומץ לב, וסמלים לאומיים בראש מורם. פה לא תמצאו את החייל המיוסר, ובמקום תמצאו אקשן מלהיב של קרבות מטוסים באוויר. ביקורת מאת אלי שגב.
החלו צילומי סרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר", ליהי קורנובסקי מצטרפת (26.11.20)
השחקנית ליהי קורנובסקי מצטרפת אל מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני בסרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, שבדיוק התחיל להצטלם. זהו שיתוף הפעולה השני של קורנובסקי עם שוויצר אחרי "להרוג את הסבתא".
מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני לסרט המלחמה "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין (04.11.20)
השחקנים מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני יככבו סרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, המביא את סיפורו של 'מבצע מוקד' של חיל האוויר הישראלי במלחמת ששת הימים, בו הושמדו בתוך יום אחד את חילות האוויר של מצרים, סוריה וירדן.
"פלמ"ח" - פרק 1 המלא לצפיה: עומר חזן ויעל שלביה יתאמנו כנגד הבריטים למען הקמת מדינה (04.04.20)
צפו בפרק הבכורה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" בכיכובם של עומר חזן, יעל שלביה, אברהם ארנסון, נאיה בינשטוק, אלדד פריבס, נתי רביץ, גל פרנק, דולב מסיקה, אביב פנקס, נגה ד'אנג'לי, לילי איבגי, אורי גוב, טל גרושקה ונטע רוט.
קווין רובין, און רפאלי, שירה לוי ל"פול ספיד", ספין-אוף לסרט הנוער "פול גז" (03.03.20)
כוכב הרשת קווין רובין יככב בספין-אוף "פול ספיד" המוקדש לדמות שגילם בסרט הנוער הישראלי "פול גז" ויצטרפו אליו און רפאלי, ריף נאמן, שירה לוי, אברהם ארנסון, דין גרבר, טל גרושקה, חן אמסלם, אקי אבני, גל אמיתי ונתי רביץ.
גל אמיתי ולילי איבגי מצטרפים ליעל שלביה ועומר חזן בסדרת הנוער "פלמ"ח" (30.09.19)
השחקנים גל אמיתי ולילי איבגי מצטרפים לדוגמנים יעל שלביה, עומר חזן, אלונה סער בסדרת הנוער היומית "פלמ"ח" של 'ענני תקשורת' עבור yes וערוץ 'טין ניק'.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי