חדשות אודות
לירז חממי

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסדרה הישראלית "ילד רע" לפי חיי הסטנדאפיסט דניאל חן תתחרה בפסטיבל טורונטו 2023 (14.08.23)
סדרת הדרמה-פשע-קומדיה הישראלית "ילד רע" של הגר בן-אשר ורון לשם ובהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט דניאל חן, תתחרה בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי טורונטו TIFF 2023 שבקנדה.
החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ" עם שלום אסייג, עמוס תמם ולירז חממי (15.11.21)
החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ", וחוזרים לככב בה שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד. גם את העונה הזו כתב היוצר שלה, רועי עידן, ומצטרפים עומר ברנע, נטלי עטיה, ולדימיר פרידמן ואחרים.
ליהוקים ל"מנאייכ" עונה 2: עטיה, ברנע, חימאווי, פרידמן והעיתונאית איילה חסון (18.08.21)
ליהוקים טריים לעונה השניה של "מנאייכ": השחקנים נטליה עטיה, עומר ברנע ("המדרשה"), אלון חימוואי ("פמת"א"), ולדימיר פרידמן ("דיבוקים"), דיאנה גולבי ועיתונאית חדשות 13 איילה חסון יצטרפו אל שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד החוזרים.
עונה 2 של "מנאייכ" יוצאת לדרך עם אסייג, תמם וחממי; מיה דגן לא תשוב אליה (07.07.21)
העונה השניה של סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" יוצאת לדרך ותחזיר את השחקנים שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי, דורון בן דוד ואחרים, ברם כבר נודע כי מיה דגן שגילמה את עו"ד רונית מיינצר, סגנית ראש מח"ש, לא תהיה בינהם.
"נתראה בשמחות" - טריילר: ארוחת שבת עם מיכאל אלוני ולירז חממי הופכת לבלאגן (06.07.21)
צפו בטריילר לסרט הקומדיה-וקצת-אימה הישראלי "נתראה בשמחות" של מיכאל מאיר ועם מיכאל אלוני, לירז חממי, אלון פדות, גיא אדלר, איריס בר, שני אטיאס, עידו מור, דניאל לביד, השחקנית הצרפתיה סטפי סלמה ("10 אחוז") ומייק בורשטיין.
"מנאייכ" - טריילר: שלום אסייג חוקר שחיתות אצל עמוס תמם (24.07.20)
סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" מציבה את שלום אסייג בתור חוקר מח"ש מתוסכל, שמתבקש להצטרף לחקירת שחיתות אצל חברו הטוב (עמוס תמם), הוא מפקד תחנת ראשון לציון, אשר נתיב השחיתות עשוי להוביל ישירות אליו. צפו בטריילר.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם