חדשות אודות
דיויד ליץ'

David Leitch

חדשות
"הכפיל" - ביקורת: גוסלינג ובלאנט נהדרים, אבל מאכילים את הקהל בכף הגשה (25.04.24)
"הכפיל" הוא סרט קומדיה-פעולה-רומנטי שנשען על הקסם והחן השופעים של שני הכוכבים הראשיים שלו: ריאן גוסלינג ואמילי בלאנט. הם טובים יחד וכיף לראות אותם מכרכרים זה סביב זה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
במאי "היוצר" ו"רוג אחת" גארת' אדוארדס יביים פרק חדש בסרטי "עולם היורה" (26.02.24)
הבמאי גארת' אדוארדס ("היוצר", "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים") מנהל מגעים לביים פרק חדש בתחומי הטרילוגיות "עולם היורה" ו"פארק היורה" עבור אולפני יוניברסל ואמבלין.
"רכבת הקליע" - ביקורת #2: מבטיח הרבה ובפועל מיותר (05.08.22)
התסריטאי של "רכבת הקליע" עשה עבודה גרועה מאוד והפגין חוסר כישרון רב. לכל אורך הסרט הרגיש המבקר שלנו שהוא רואה חיקוי חיוור לדמויות של טרנטינו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"רכבת הקליע" - ביקורת #1: המאמץ להיראות מגניב מרגיש לא אותנטי (04.08.22)
"רכבת הקליע" הוא סרט פעולה אלים שיקרוץ לבני 16-12; חלקם עשויים להתלהב ולהתרשם. ניכר המאמץ של הבמאי לעשות משהו שייראה מגניב, אך זה מרגיש לא אותנטי, לא מקורי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"דדפול 3" יוצא לדרך עם צמד תסריטאיות זוכות אמי (21.11.20)
בצעד ראשון שנעשה ב"דדפול 3" תחת שלטונם של דיסני המשפחתיים, סרט ההמשך שעשוי גם הוא להיות למבוגרים בלבד כמו קודמיו שוכר את התסריטאיות האחיות והשותפות זוכות האמי וונדי מולינו וליזי מולינו-לוגלין (סדרת האנימציה "ההמבורגרים של בוב").
בראד פיט עולה על "הרכבת המהירה" של דיויד ליץ' מ"דדפול 2" (07.07.20)
בראד פיט יככב במותחן-הפעולה "רכבת מהירה" (Bullet Train) שיביים דיויד ליץ' ("דדפול 2", "מהיר ועצבני: הובס ושו"). ליץ' יפקח על התסריט שיתבסס על נובלה יפנית בשם "מריה ביטל" מאת קוטארו איסאקה.
"דדפול 2" - ביקורת (17.05.18)
"דדפול 2" עם ריאן ריינולדס הוא סרט המשך שמוכיח שאם עושים משהו מיוחד ממש טוב - הוא יוצא מצוין גם בפעם השנייה. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה